BBR TRENDS | BACK TO BUSINESS

image

שטח ההפקר של מותגי הטיפוח: תוכן וידאו

לא יאומן אבל דו”ח שפורסם לאחרונה מצביע על כך שרק 2% מתוכן הוידאו ביוטיוב בקטגוריית היופי נשלט על ידי מותגים. נתון מדאיג בהינתן שחלה צמיחה של 65% בתוכן הקשור לקטגורית הביוטי וזאת ביוטיוב בלבד. המסקנה שלנו: יוטיוב היא זירה מכרעת לכל מותג טיפוח שחפץ חיים ומכאן שרצוי שמותגים ישקיעו בזירה באופן מאסיבי וחדשני. סופר-פארם כבר עושים זאת עם האקדמיה לביוטריות אבל חשוב שנחשוב ונטמיע וידאו דיגיטאלי לאורך כל מסלול הרכישה. להורדת הדו”ח המלא ליחצו כאן.

 

image

הצ’אט בוט יוצא מגבולות הפייסבוק

אחד האתגרים הגדולים בצ’אט בוט הוא להפנות לשם טראפיק באופן תמידי בניסיון לחנך אנשים להשתמש בו באופן קבוע. טומי הילפיגר, בשיתוף עם טידס, מצאו דרך לעקוף את זה: במקום לבקש מהגולש לגשת לפייסבוק וליזום שיחה עם הצ’אט שלו, טומי הילפיגר, הביאו את הצ’אט בוט עד אליו ויצרו את מודעת הווידאו הראשונה שמשלבת צ’אט בוט. המודעה למעשה מציגה וידאו שפותח שיחה עם הצ’אט בוט על הבאנר עצמו ומאפשר לגולש לבצע מגוון אינטראקציות כמו: הצגה של הקולקציה, הצצה למאחורי הקלעים ואפילו קנייה של המוצרים. לאחר שהגולש בחר את המוצר שברצונו לקנות, הוא מועבר לאתר של טומי הילפיגר, כאשר בסל הקניות כבר נמצא הפריט אותו בחר- במינימום קליקים. זו למעשה דרך נוספת לייצר קשר עם הגולש כמעט ללא הפרעה, כיוון שכל האינטראקציה, כמעט, מתרחשת בתוך באנר, ובמינימום מאמץ. לצפייה בקייס לחצו כאן.


image
כמו מוזיקה לאוזניי

Oreo הוא מותג ששם לעצמו למטרה לעודד אנשים לראות את הדברים הנפלאים שביומיום. אבל מה לגבי לשמוע את הדברים הנפלאים שבעולם הסובב אותנו? התובנה הזו היא שהובילה את המותג לפתח עוגיות Oreos שניתן לנגן אותן כמו תקליט ולשמוע את שיר הנושא המלווה את המותג בשלל סגנונות מוזיקה. כך מתחברת אוריאו לקמבק של תקליטי הויניל ומעבירה את רעיון המותג בעוד דרך מקורית ומעוררת שיחה. רוצים לראות איך בדיוק עשו את זה? גשו לסרטון הקייס או לחלופין לאתר הקמפיין

image
Shoppable Ecosystem

הידעתם שהסיכוי שצרכן ישלים את רכישת המוצר שלכם גבוה פי שלושה כאשר הוא נחשף לפרסום שופאבילי ונמצא במוד חיפוש אקטיבי? בעידן בו משווקים דורשים לייצר פרסום המספק החזר על ההשקעה, האתגר הוא לתפוס את הצרכן בחלונית הזמן המאוד מצומצמת במסלול הרכישה בו הוא מוכן ללחוץ על הכפתור “בצע רכישה”. זה קריטי באותה נקודת זמן לאפשר לו רכישה מיידית ופלואידית. הסוד מאחורי הגשמת המטרה הזו הוא להפוך את המדיה שלנו לשופאבילית. כל הפרטים בכתבה הזו.

image

טכנולוגיה חסינת ליצנים

לא כל יום נתקלים בפרסומת שהיא יצירת מופת של ממש. כזו היא הפרסומת האחרונה למותג הרכבים Audi אשר חרטה על דגלה קדמה טכנולוגית, ובניגוד לקונבנציות הנהוגות בקטגוריה, מנגישה לנו פרסומת קסומה וחכמה להפליא. מדובר בסרט דמו בו נראים חבורת ליצנים גורמים “לכמעט תאונות” לאורך כל הסרט. הדבר היחיד העומד ביניהם וסוף עגום הם הפיצ’רים הטכנולוגיים של רכב האודי (Audi pre sense city, cross traffic rear assist, quattro all-wheel-drive, Matrix LED highlights, adaptive cruise control and Audi side assist ) שמצליח פעם אחרי פעם לזהות את הסכנה מבעוד מועד ובכך למנוע תאונה. הסרט נחתם, איך לא, באמירה עוצמתית לגמרי ברוח הסרט: ‘Audi Technology. Clown Proof’.

אבל מדובר רק ביריית הפתיחה של הקמפיין. לצד הסרט, בנו אתר מהמם, וגם צפויה פעילות של שילוט חוצות מבוססת דאטה שתתאים את עצמה לתנאי מזג האוויר הבריטי, השעה ביום ומצב הכבישים. הקמפיין בעל פס קול קסום, מאפשר זוויות מעניינות נוספות כמו חיבור לשאזאם והזנקת הקריירה של זמר צעיר, חיבור לאיגוד למלחמה בתאונות הדרכים והעברת תרומה על כל הורדה של שיר הנושא וכן שיתוף פעולה עם Google Labs לצורך בחינה וטיוב של פורמט ההנגשה האפקטיבי ביותר – סרט באורך מלא או פרירולים של 6 שניות.

מי שהסתקרן ורוצה לקרוא עוד הקמפיין מוזמן ללחוץ כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *