BBR TRENDS | Augmented Reality and Artificial Intelligence

1-Consumer-Journey-Boardgame-logo-on-box (1)

אם תקראו רק מאמר אחד השבוע, שיהיה זה | חווית מותג עקבית

אחד האתגרים הגדולים ביותר איתם מתמודדים מותגים היום היא שמירה על עקביות וקוהרנטיות בחווית המותג לאורך כל המסלול הצרכני. עם זאת, הסתעפות המפה התקשורתית וריבוי נקודות המגע בין המותג לצרכן הפכו את זה למשימה מאתגרת מאוד עבור מותגים. אבל האמת היא שאת הצרכן זה לא מעניין. הוא מצפה שאם מילא טופס לידים והתבקש להשיב על עשרות שאלות, אך טבעי שבנקודת המפגש הבאה עם המותג, האדם שידבר איתו יהיה מעודכן בכל הפרטים. מדובר בציפיה לכאורה הגיונית מאוד, אבל בחיים האמיתיים זה כמעט ולא קורה – ואז נוצרת חווית מותג מתסכלת. המאמר הזה מנסה להציע עזרה וכולל חמש המלצות לגבי מה אתם צריכים לעשות ממש עכשיו בכדי להבטיח חווית מותג פלואידית וזורמת. קריאת חובה, לא פחות.

3

מי אמר שקד”מ זה משעמם?

מותג הבירה אמסטל יצא בסוף שבוע שעבר בפעילות קד”מ וסמפלינג חדשנית המתבססת על טכנולוגיית AR. הפעילות, שדומה במהותה מאוד לצייד פוקמונים, דורשת מהצרכנים להוריד את אפליקצייה “Snatch” ולצוד כוסות בירה ברחבי העיר. מלבד 10.000 כוסות בירה שניתן לממש בברים המשתתפים, צרכנים יכולים גם לזכות בעוד פרסים כגון חופשה באמסטרדם, אופניים חדשות ועוד. לכתבה המלאה לחצו כאן.

5

היינקן לא נשארת חייבת
מותג הבירה המיוצר באמסטרדם ביקש אף הוא לעשות פעילות מיוחדת. המהלך טירגט את שוק התיירות
הגברי המגיע לעיר עם פעילות פרסונלית, המתבססת על תחומי העניין של הצרכן במהלך שהייתו באמסטרדם.
פעילות שהתאפשרה בזכות משיכת דאטה ממאגרי המידע של חברות התעופה השונות הטסות לאמסטרדם
והצלבתו עם המידע שהצרכנים פרסמו ברשתות החברתיות שלהם. ובכדי להבטיח פעילות אישית באמת, גויס
גם צ’אטבוט שכל תפקידו היה למשוך עוד מידע מהצרכנים ולייצר ציפייה. בקיצור, הנה מהלך עם כל מילות
הבאזז החמות ביותר מרוכזות בקמפיין אחד. אז כדי לא להרוס לכם את חווית הצפייה, מציעים שפשוט תצפו
בקייס כאן. מבטיחים שזה שווה!

4

נייקי חוגגת את תרבות הרחוב

נייקי מזמן הפכה למותג קאלט, ויש צרכנים שרק ממתינים להשקות החדשות של המהדורות המוגבלות, הנחשבות לנחשקות ביותר. במסגרת שיתוף הפעולה האחרון של המותג עם אחד השפים ובעלי המסעדות האסיאתיות החמות בניו יורק, ה- Momofoku, המותג החליט לעשות פעילות מבוססת AR. איך זה עבד? צרכנים התבקשו לסרוק בעזרת אפליקציית ה- “Nike+ SNKRS” את תפריט המסעדה או את אחד הפוסטרים בקרבת המקום בכדי להזמין את זוג הנעליים המיוחד,עליו, מלבד לוגו המסעדה, גם הוטבעו על סוליית הנעל כתובותיהן של שתי המסעדות של השף. אז מי אמר שאופנה, אוכל וטכנולוגיה לא מתחברים?.לכתבה המלאה לחצו כאן.

2

פוחד על האוטו?

מכירים את אלה שמגוננים על הרכב שלהם מדובר ביצור חי? יש להם כל מיני שטיקים כדי לשמור על המכונית ולהבטיח שהיא לא תבקר פעם אחת במוסך, ובטח לא מוסך מורשה כי הם קורעים את הכיס. איך תזהו אחד כזה? הוא בדרך כלל מחנה רק בקצה החניון, שם נהגים אחרים לא עלולים לפתוח את הדלת ולשרוט את הבייבי שלו. ואם רוצים להיכנס אל האוטו שלו אחרי הים צריך לעבור קודם מסדר ניקוי רגליים עם מברשת ברזל וניעור של כל חלק בגוף. ובכן, חברת פורד בדנמרק החליטה למנף את התובנות הקטנות האלו ולארוז אותן ל-neurosis הנקראת “Car Sensitivity”. התוצר הוא קמפיין מופלא שנון. לצפייה בקייס לחצו כאן.

1

Brand Lubricators

אבל מה לעזאזל זה Lubricator – ובכן, ההגדרה המדויקת היא חומר סיכה. מדובר באסכולת שיווק שלמה שטוענת שעל מותגים לפשט לנו את החיים, לא במובן של להציע לנו יוטיליטי, אלא במובן של להפוך את החיים שלנו לזורמים יותר. לפי אותה אסכולה, על מותגים להסיר מחיי היומיום שלנו את התקלות הקטנות , ה”גליצ’ים” המעצבנים.

ובכן, בצרפת בתחילת יולי מתחיל אקסודוס מאסיבי לכיוון דרום המדינה. הצרפתים מדרימים לרוב לתקופה של חודש ימים ואף יותר, ונוהגים לשכור דירות או וילות עם חברים. אבל, רוב הדירות הללו ריקות לחלוטין. אי אפשר אפילו לשתות כוס קפה, להכין חביתה לילדים או סיר עם פסטה כי המקום פשוט ריק, ואחרי 10 שעות נהיגה ושלושה זעטוטים צווחים מאחור הדבר האחרון שמתחשק זה ללכת לעשות קניות בסופר. זו הסיבה שחברת הסופרמרקטים הצרפתית Intermarche יצאה במבצע מיוחד (וגאוני) המציע לצרכנים, עבור 10 יורו בלבד, לקנות את “חבילות הבסיס לחופש הגדול” – חבילה אחת למזון (קפה, סוכר, מלח, פסטה, רוטב ספגטי וכו’) ואחת לניקיון (שקיות לפח, סבון כלים, ספוג כלים, מגבונים, נייר טואלט, ועוד). מהלך חכם ומקסים המושתת על צורך צרכני אמיתי לחלוטין. יאללה אנחנו בבריכה!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *