BBR TRENDS 22.12.2015 | על מגמות 2016 ומה שביניהן

המגמות החמות לשנת 2016

clip_image008

אין ספק כי בעתיד המאוד קרוב, תוצפו בכתבות ומצגות על הטרנדים הלוהטים ביותר לשנת 2016. השניים שעשו עלינו רושם הם: Messaging Commerce- סחר באמצעות אפליקציות מסרונים שכן אפליקציות המסרונים יעברו שינוי יעוד מפלטפורמת מתן שירות לפלטפורמת מכירות. The Mobile Only Explosion – האימוץ הגובר של מותגים שהם Mobile Only – כגון ה- Atom Bank אשר יהיה הבנק הראשון בבריטניה לחיות אך ורק בנייד, לכתבה המלאה לחצו כאן.

הקרב על דגני הבוקר

clip_image002

משנת 2009 ועד היום, מכירות דגני הבוקר בארה”ב (Cereal Country) ירדו ב- 5%. יחד עם זאת, חשוב להבין שאמריקאים אוכלים ארוחת בוקר הרבה יותר מלפני כמה שנים. המשמעות ברורה: במקום דגנים הם צורכים דברים אחרים. מכאן ההשקה של קמפיין חדש בארה”ב הנקרא “Stir it Up” המיועד להכיר לציבור דרכים חדשות לצרוך דגנים – כחלק משאר הארוחות ביום. לכתבה המלאה לחצו כאן.

יוטיליטי זה גם גרב

clip_image004

מכירים את זה שאתם מתיישבים למרתון צפייה של הסדרה הכי לוהטת השנה? מכירים את זה שבפרק התשיעי – אחרי יום עמוס צפייה – אתם נרדמים – לגמרי כנגד רצונכם וכבר לא זוכרים באיזה פרק הייתם? אז נטפליקס מציעים לזה פתרון. גרב חכמה שיודעת לזהות מתי זזתם לאחרונה ובמידה וזה היה מזמן, היא חושדת שנרדמתם, היא פשוט תעצור את ההקרנה כדי שכשתתעוררו תוכלו להמשיך לצפות מהנקודה בה נרדמתם. זיהוי מושלם של “pain point” של משתמשי הפלטפורמה והצעת יוטיליטי מבורך. לכתבה המלאה ולסרט הקייס.

קונים רכב במובייל

clip_image006

לפני מספר ימים הושק קמפיין חדש מבית BMW להשקת שירות רכישת הרכב המכוון שלהם BMW Retail Online. המותג יאפשר לצרכנים לראשונה לרכוש רכב הישר מהנייד, בכל יום, בכל שעה ומכל מקום, תוך אפשרות לבחור את הפיצ’רים ברכב, לבקש אופציות מימון ועוד. כחלק מהקמפיין הוצב באחת מתחנות הרכבת המרכזיות בלונדון בילבורד עם שלל דגמי הרכב עם קוד זיהוי ייחודי – כל שעל הצרכן לעשות הוא, באמצעות הטכנולוגיה הויזואלית החדשה של שזאם, לצלם את הרכב ומיד הוא יועבר לאתר המובייל להשלמת העיסקה. לכתבה המלאה ליחצו כאן.

משהו קטן וטוב

clip_image010

מכשירי ה- IoT (אינטרנט אוף טינגס) – מכשירים המאפשרים לעצמים להפוך לחכמים ולתקשר איתנו (או ליתר דיוק עם הנייד שלנו) עדיין נחשבים למשהו חדשני – אבל יש לצפות שנראה אותם יותר ויותר בשנה הקרובה. הסיבה פשוטה: יש להם מיליון שימושים. כך הוא למעשה גם ULLA – חיישן הנצמד באמצעות רצועת גומי פשוטה לכל בקבוק או כוס מים ומזכיר לנו על ידי הבהוב פשוט שבכדי לא להתייבש הגיע הזמן לקחת כמה לגימות. מעניין מה היה קורה אם היינו מצמידים את זה לתרופות למשל? לכתבה המלאה לחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *