BBR TRENDS 21.01.2016 | GOOD OLD FASHIONED ADVERTISING

השקות השבוע

בשבוע האחרון שתי ענקיות מזון השיקו קמפיינים חדשים. הראשון הוא מותג העוגיות Oreo אשר השיקו את קמפיין ה“Open Up” שלהם המעודד את אוהבי המותג להיפתח כיוון שכשאנחנו יותר פתוחים זה לזה, הסיכוי להתחבר לאנשים שונים מאיתנו ולחוות חוויות חדשות גדול יותר. בקיצור, מסר של סובלנות, נושא שדובר עליו רבות בתקשורת הישראלית בכלל ובעולם השיווק והפרסום הישראלי בפרט.

המותג השני המשיק קמפיין חדש הוא Coca Cola הנוטש את אסטרטגיית ה-“Open Happiness” שלו לטובת אסטרטגיית “Taste The Feeling” חזרה יותר למקורות המותג ולמסרי ה-feel good של המותג. לצפיה בסרטוני השקת המהלך לחצו כאן.

Netflix is in the house

נטפליקס חברת סטרימינג-תוכן הגדולה ביותר בעולם הגיעה בשבוע שעבר לארץ. מדובר בחברת ענק עם מעל 75 מיליון מנויים בעולם אשר תקרא תיגר על החברות הפועלות היום בשוק הישראלי. מדובר בחברה שזעזעה את עולם צריכת הווידאו והתוכן בכלל בקנה מידה לא פחות מזה של Uber ולכן כשהיא משיקה קמפיין עולמי – שהרי החברה שמה לעצמה מטרות גיוס לקוחות חדשים שאפתניים לשנה הבאה, היא עושה זאת עם קמפיין שבמקום להדיר את הסדרות שהיא משדרת, מחזירה אותנו לאמת בסיסית שהיא שסרטים וסדרות מספקים לנו נושא לשיחה ומסוגלים למחוק את ההבעה הכועסת של כל טינאייג’ר במדינה. לצפיה בסרטון לחצו כאן.

תמחור קריאייטיבי

Waitrose היא אחת מרשתות הקמעונאות הגדולות באנגליה ומולה ניצבים ענקיות כגון Aldi ו-Lidl – רשתות דיסקונט הנלחמות איתה על כל לקוח. זו הסיבה שכדי לשמר את נאמנות לקוחות הרשת, Waitrose השיקו מהלך חדש תחת הסיסימה “Pick Your Own Offers” המאפשר לצרכנים לבחור מבין כ-1000 פריטים, עשרה פריטים עליהם יקבלו הנחה מתמדת של 20%. חשיבה מעניינת שכן לכל אחד מאיתנו יש סל בסיסי של כעשרה מוצרים שאנחנו רוכשים בכל קנייה בסופר. מה היה קורה אם מותג היה מעניק את אותה הנחה על מגוון המוצרים שלו? רק קצת חומר למחשבה. לכתבה המלאה לחצו כאן ולסרטון ההסבר.

example

גידול ביתי

לא מעט אנשים בינינו אוהבים לקשט את הבית שלהם בצמחים. אז מה כל כך משונה בכך שאנשים מסביב לעולם החלו לגדל את הירקות שלהם בעצמם? לא בגינות חוץ אלא ממש בתוך אדניות בבית. נשמע משונה, אבל כשחושבים על זה יש לתופעה הגיון. בעולם בו הצרכן הופך ל-Locavore – כזה שמעדיף לצרוך מוצרים מקומיים וטריים אין זה מפתיע למצוא תופעות כאלו. השאלה שעולה היא לא איזה מותג יציע לצרכנים שלו זרעים לאדניות ביתיות אלא כיצד מותגים מקומיים ימחישו ללקוחותיהם שהמזון שמוכרים להם טרי באמת. לכתבה המלאה.

example

להרוג את הזמן

בזמן האחרון קשה לנו להיות דקה בחוסר מעש. במקרה כזה, על פי מחקר חדש, כ-35% מאיתנו יפנו לנייד שלהם רק כדי להעסיק את עצמם. אבל מה אם מותגים היו לוקחים בעלות על ה-“זמן מת” הזה? זה בזיוק מה שעשתה חברת הכבלים הצרפתית Canal+ אשר הציעה לממתינים לתחבורה הציבורית לצפות בתוכן קצר וייחודי בהתאם לזמן ההמתנה שלהם. לצפייה בקייס לחצו כאן

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *