BBR TRENDS – פורים שמח!

סניקרס 1# – You’re forgetful when you’re hungry

אז יום האהבה הגיע – ואתם שכחתם. לגמרי. תשאלו כל  סטנדאפיסט מהניינטיז, זה מתכון מוצלח לצרות צרורות. סניקרס חיברה את התובנה הזו לאמירת המותג המפורסמת שלה, תחת הקונספט “You’re forgetful when you’re hungry”.ובמיוחד עבור השכחנים, המותג שלח, ביום האהבה, לאחת מהשכונות העמוסות ביותר בלונדון, וואן ייחודי שם העוברים והשבים יכלו להזמין מקומות למסעדת פופ-אפ שהקים המותג בשם “Oublie” (=”שכחתי” בצרפתית). לצפייה בקייס ליחצו כאן. אגב, נראה כי מהלכים כאלו הופכים למסורת עבור המותג בוולנטיינס; בשנה שעברה פרס שלטי חוצות שהורכבו מכרטיסי ברכה לחג.

סניקרס 2# – The Hungry Games

בהמשך למשחק הפרי-רול משבוע שעבר, סניקרס ממשיכה עם פורמט המשחקים ומותחת את ה-hungry games גם לאינסטגרם, כדי ללכוד את תשומת ליבם של הצעירים המבלים שעות בסטוריז. המשתתפים התבקשו לעזור לגיבור המשחק לצלוח מגוון סיטואציות ולבחון את הסיבולת שלו, המשחקים הונדסו כך ש-“מבחני הכושר” יהיו מכוונים כדי להכשיל את השחקנים. ברוח המותג, ההסבר שניתן לכשלון הוא כמובן הרעב. אל תדאגו, סניקרס פיצתה את השחקנים על כל כשלון, וזיכתה את השחקנים בקופון לסניקרס חינם. לצפייה בקייס לחצו כאן.

רדיו בטוח

חברת ביטוח רוסית שביקשה לעודד נהיגה בטוחה, גייסה את עזרתה של תכנית רדיו פופולרית כדי להזהיר נהגים בנוגע לשימוש בטלפון בזמן נהיגה; בכל פעם שהתכנית העלתה לשידור מישהו שהתקשר באמצע הנהיגה, היא השמיעה לו רעש של תאונת דרכים. אין ספק שזו טקטיקה אגרסיבית שיכולה לעורר אי נוחות מסוימת ואף ביקורת, אבל נראה כי הקמפיין הצליח לייצר השפעה מסוימת, כך שעוד תחנות רדיו החליטו להצטרף לקמפיין. את המהלך המלא תוכלו לראות כאן.

נאמנות על פי נייקי

נייקי השיקה השבוע תוכנית נאמנות חדשה הנקראת “Nike Unlock”. העיקרון החדשני של הפלטפורמה הוא שככל שמשתמשים יותר באפפ ופעילים בו יותר, כך מתוגמלים יותר. לכאורה מדובר במכניזם מתבקש המושתת על האמונה שללקוחות הנאמנים והפעילים ביותר שלנו מגיע יותר. כך הספורטאים החובבים המקפידים על שמירת קשר רציף עם המותג יכולים לזכות בשלל הטבות שינעמו את זמן האימון שלהם כגון גישה להורדת מוזיקה, שיעורי מדיטציה, וגם שיעורי פיטנס. לצד אלו – כל עלייה בדרגת הנאמנות מזכה את החברים במוצרי נייקי ייחודיים וכמובן הנחות. רוצים לדעת עוד? הקליקו כאן וגם כאן.

IKEA למייקרים הארד קור

הורנבאך היא רשת הדומה להום סנטר, רק שהיא מיועדת לאנשים שאוהבים לבנות ולשפץ דברים בעצמם. מדובר באנשים המפיקים עונג רב ממלאכת העשייה והבנייה. כדי לפנות לקהל זה, הקמפיין החדש של המותג מציג שלל מוצרי מעצבים – כסאות ייחודיים, שולחנות ועוד –צרכנים החושקים בהם, יצטרכו לבנות אותם בעצמם. ברור שהחברה תעזור להם בכך. בנקודות המכירה ובאתר החברה יכלו הצרכנים ,תמורת תשלום, לרכוש את חוברת הנחיות הבנייה וכמובן את המוצרים (מסמרים, אומים, ברגים ועוד) שיעזרו להם לבנות את הפריט הייחודי. כל הפרטים בסרטון שלפניכם. מטיבי הלכת שביניכם יוכלו להציץ באתר (מומלץ לעשות לו גוגל טרנסלייט כי הוא בגרמנית) כאן וגם כאן.

Tell me and I forget, teach me and I may remember, involve me and I learn.’

Benjamin Franklin

מהלך מהמם של בנק במהלך הסופרבול נועד לעצב תפיסות צרכניות סביב חיסכון על ידי המחשה ויזואלית של היתרון שבדבר. כך יצר הבנק אפליקציית משחק המשתמשת בטכנולוגיית #AR, ומתממשקת עם שידור הפרסומות בזמן אמת. האפליקציה אתגרה את הצופים בכל ברייק פרסומות לסמן את המטרה לשמה היו רוצים לחסוך, לאסוף שטרות וירטואליים ולגרור אותם לקופת חסכון. כל הפרטים כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *