BBR TRENDS | מודלים חדשים של ריטייל

 

BEERS, STAT!

מכירים את זה שאתם עורכים מסיבה ופתאום מופיעים עוד 20 איש שלא הזמנתם או לקחתם בחשבון? מדובר במשבר. מילא נגמר האוכל, אבל מה עושים כשאין מספיק בירות? תכירו את BWS on Demand. שירות חדש באוסטרליה של רשת לממכר משקאות אלכוהול שיאפשר לכם להזמין עוד כמה שישיות בירה ולקבל אותם אליכן תוך שעה – ואם תהיתם – כן, הן מגיעות קרות קרות. לתשדירי הרדיו המלווים את הקמפיין תלכו  להקשיב בלינק הזה.

לרכוש את “בית הפינטרסט” שתמיד רציתם

אם עיצבתם או שיפצתם את הדירה שלכם לאחרונה, יש סיכוי לא רע שהלכתם לבקר בפלטפורמת פינטרסט כדי לקבל השראה. אבל בין התמונות המהממות למציאות, יש פער תהומי של חרדת ביצוע; הפחד לטעות ולבחור את הדבר הלא נכון, ועל הדרך לבזבז לא מעט כסף. זו הסיבה שחברת הום דיפו האמריקאית יצרה pins של לפני ואחרי, שמובילים לסרט How To ועולם שלם של תוכן סביב שיפוץ החדר הכולל, מלבד טיפים וסרטוני ,How To גם אפשרות לרכוש מתוך הפלטפורמה את המוצרים עצמם. אז אם אתם מתכננים לשפץ את חדר הילדים לקראת החזרה לבית הספר – היכנסו ותראו – מומלץ בחום.

Subscription – המודל העסקי המושלם לדור שמפחד ממחויבות

שירותי מנוי הם דרך נהדרת לבנות מותג, לספק למשווקים גישה ללקוחות חדשים, ולאסוף דאטה אודות הצרכן, והכל תוך יצירת מנגנון נאמנות חזק מאוד. עבור הצרכן, החוויה שונה במעט ומהווה בעיקר הנגשה של המוצר תוך יעילות מרבית ותפירת מוצר מותאם אישית לחלוטין. כך תמצאו רשת מסעדות כמו Olive Garden המציעים ללקוחותיה מנוי ללא הגבלה למסעדות שלה וחברת משקפיים שוויצרית המציעה לצרכנים שמרכיבים משקפיים לרכוש משקפיים על בסיס מודל של מנוי. איך זה עובד? הלקוח בוחר מסגרת – ואז בוחר את התכיפות שבה הוא רוצה להחליף משקפיים (פעם או פעמיים בשנה) – הדבר מתומחר לעלות של מנוי חודשי (הכולל ביטוח גם על המסגרת וגם על העדשות). בסוף תקופה של שנה – הלקוח יכול, במידה וירצה, להפסיק את השירות, או לחילופין לחדש את המנוי וגם ליהנות מהוזלה של 10 % על המנוי.

מכרה זהב של דאטה – ממש מתחת לאף שלכם

מה הוא מקום טוב להתחיל לאסוף ממנו דאטה ותובנות לגבי המותג בו אתם מטפלים? התשובה היא מחלקת שירות הלקוחות. שירות הלקוחות כמחלקה שאמונה על תלונות הציבור היא מקום נפלא לשמוע איפה כואב לצרכנים שלנו, ואיפה אנחנו יכולים להיכנס ולשפר דברים. בכתבה המצורפת דוגמה עם חברת כרטיסי אשראי. אבל אנחנו לגמרי מציעים שכל אחד מכם יעשו סיבוב במחלקה, ואולי אפילו יערוך תצפית או ראיון עם העובדים במוקד. לכתבה המלאה ליחצו כאן.

והזוכה ב-Best use of media…

למותגים רבים יש פרזנטור, זה לא חדש. אבל מה אם אחד מבעלי החברה הוא סלב בקנה מידה עולמי, עם חוש הומור ונוכחות מאסיבית במדיה בכלל ובמדיה החברתית בפרט? מדובר ב- Jack pot תקשורתי! מה שראיין ריינולדס עשה היה ממש פשוט: בזמן שהתארח בתוכנית של ג’ימי פאלון, הוא דיבר על מותג הג’ין שהוא אחד משותפיו, וב”מקרה” שיתף את כתובת הדוא”ל שלו תוך שהוא מציין שכעובד החברה מי שכותב לו כשהוא איננו מקבל הודעת מחוץ למשרד קצת אחרת. מפה לשם, יותר מ-20 אלף גולשים שלחו לו מייל וקראו בשקיקה את הודעת ה”מחוץ למשרד” היצירתית שלו. מדובר מבחינתנו בשימוש מאוד חכם במדיה (דוא”ל) שרובנו לא מתייחסים אליה כלל, שאינה עולה כסף אבל שהבחור הזה ידע לעשות ממנה מטעמים.

לקינוח, פרסומת אחת שאהבנו במיוחד – האאודי החדש מפתיע ומפנק מתמיד! תיהנו.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *