BBR TRENDS | מהדורת סוף שנה בטוחה

היינקן | ניסוי בשינוי הרגלים

“בירה אחת לא תשפיע עליי” – כמה פעמים שמעתם את זה? כמה פעמים אמרתם את זה? אנחנו מניחים שהרבה, אבל בעוד ש”כוסית אחת” אינה בעיה – המדרון משם לכוסית נוספת חלקלק. זו הסיבה שהיינקן יצאו לבדוק אלו פרמטרים בסביבת הבר ניתן לשנות בכדי להשפיע על בליינים לא לשתות ולנהוג. לשם כך, הם השתלטו למשך שבועיים על 10 ברים ברחבי לונדון והתערבו ל- 20 נקודות שונות בסביבת הבר תוך ניסיון לעודד את המבקרים בו לא לנהוג ולשתות. ההתערבויות כללו בין השאר תפריט מיוחד לנהג התורן עם צ’ופרים למיניהם כמו צלחת נאצ’וס חינמית, שלטים לכיוון החנייה עם הכיתוב “אם שתית, אתה צועד לכיוון הלא נכון”, שילוט על מקררים, ועוד. התוצאות היו מדהימות: הניסוי הקטין את מספר האנשים ששתו ונהגו ב-50%. גישה פרואקטיבית של מותג שהבין שבכוחו לחנך נהגים ובליינים להתנהגות חדשה באמצעות חיזוקים חיוביים. לקייס המלא לחצו כאן.

בירה פוקר | מסר מרסק ממש

אם אתם צרכני רכב נאורים ונבונים, יש סיכוי טוב שאתם, כמו רבים אחרים, בודקים סרטוני מבחני ריסוק של הרכב שאתם חושקים בו. כשאנשי מותג הבירה הקולומביאני Poker זיהו את ההתנהגות הזו, הם החליטו להתלבש על סרטוני מבחני הריסוק של מותגי הרכב המובילים בעולם ולהכניס בהם הפתעה. בכל סרט הושתלה סצנת שתייה (באמפר של 6 שניות) שנייה לפני ההתרסקות. כך למעשה הפכו את כל סרטוני הריסוק לסרטונים הנראים כמו תאונה כתוצאה מנהיגה בשכרות. הסרטים נחתמו במסר חד: “נהיגה בשכרות אינו מבחן, קחו את החיים שלכם לידיים”. מה אהבנו? את התובנה הייחודית סביב התנהגות הרכישה של הצרכן והמרת הסרטים הלכאורה רגילים למדיה חדשה ומפתיעה. לקייס לחצו כאן.

בירה פוקר | שמור לחברים בלבד

עוד מהלך מוצלח של בירת פוקר, הפעם סביב תובנה אחרת לגמרי. ערב יום השנה החדשה הוא אחד מהימים האלה בשנה שבלתי אפשרי להשיג בהם שולחן במסעדה ברגע האחרון. ולמרות שכולנו יודעים שזו משימה בלתי אפשרית עם סוף ידוע מראש, ועדיין מדי שנה רבים מאתנו מוצאים את עצמינו במרדף אחרי השולחן האחרון. בירת Poker שמבינה זאת היטב, ניצלה את ההזדמנות ליצירת מהלך עוקף Dark Market  בו הזמינה מבעוד מועד שולחנות לברים ולמסעדות הכי חמים בעיר. ימים ספורים לפני החג, בעוד “קדחת ההזמנות” בשיאה, יצא המותג תחת הסיסמה “אהבה וחברות” בקמפיין בו אפשר, באמצעות מוקד הזמנות שהמותג הקים במיוחד, להזמין שולחן במקומות הכי מבוקשים בעיר. לצפייה בקייס לחצו כאן.

קרלסברג | סוויטשירט משתלם ממש

תאמינו לנו, יש מצב שתבקשו את הסווטשירט הזה לכריסמס. במהלך יוצא דופן, מותג הבירה קרלסברג יצר את הסווטשירט הראשון שבאמצעותו תוכלו לקבל בירה בחינם. המותג הטמיע בשרוול הבגד צ’יפ המאפשר לבצע תשלום באמצעות NFC; כל שנדרש מהצרכן בכדי לשלם הוא לקרב את השרוול למסוף התשלום וליהנות ממה שכנראה “הבירה הטובה ביותר בעולם”. לקייס לחצו כאן.

Shackleton Group | Xmas mode

החגים הם זמן לבילוי עם המשפחה, ובעוד מותגים רבים עודדו צרכנים לכבות את הניידים שלהם, קבוצת Shackleton הלכה על זווית קצת אחרת – שימוש בסמארטפונים להעצמת רוח החג. הקבוצה יצאה עם קמפיין בו היא הציגה את Xmas Mode . כל שאנשים נדרשו לעשות הוא לגשת לאתר ולהזמין את שאר בני המשפחה שלהם באמצעות ווטסאפ. כך בין רגע הפך כל טלפון נייד לדמות אחרת מתוך סצנת לידת ישו. מהלך קסום ממש, לצפיה בו לחצו כאן.

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *