BBR TRENDS | מהדורה דיגיטאלית במיוחד

1-Consumer-J...

כשחווית המשתמש במובייל גרועה הלקוחות נוטשים
לצרכן של היום אין סבלנות. על פי נתוני מחקר שך חברת גוגל, נכון להיום זמן הטעינה של רוב אתרי הסחר במובייל עומד על 19 שניות. הבעיה היא שכבר לאחר 3 שניות  תאבדו 53% מהצרכנים שלכם. אז איך משכנעים את המנכ”לים ומנהלי השיווק של החברות הגדולות ביותר בברזיל להשקיע באתר המובייל שלהם כך שחווית הגולש שלהם תהיה זורמת וללא תקלות החל מהכניסה, דרך החיפוש וכלה ברכישה. התשובה בסרטון הבא.

 

bbr1

עליה של 27% בהמרה בגלל טכנולוגיה חדשנית
במותג האיפור האמריקאי Smashbox משתמשים באפליקציה שלהם בטכנולוגיית eye tracking בכדי לקבוע אלו גוונים של שפתון (או כל מוצר אחר שתעלו על הדעת) מוצאים חן בעיניי הלקוח שלהם. על פי הזמן שהלקוח התעכב על מוצר מסוים, האפליקציה תציע להם פרסומת או הזמנה להתעמק בתכונות המוצר. מאז הושקה הטכנולוגיה לפני חודשיים, החברה מדווחת על עליה של 27% באחוז ההמרה לקנייה. פיצ’ר קטן לכאורה, אבל בעל אימפקט גדול. המסקנה שלנו: השקעה בטכנולוגיה משתלמת. ממש. לכתבה המלאה ולדמו הקליקו כאן וכאן.

 

bbr1

Taco Mode
מכירים את זה שביליתם במסיבה עד מאוחר ואתם מתים מרעב אבל אין לכם כוח ללכת למסעדה או לחכות בתור? ובכן, LYFT מאפשר לכם להזמין טאקוס מהמושב האחורי של המונית. הם יעצרו בדרייב אין של המסעדה ומשם יקחו אתכם הביתה. טרגוט חכם לצורך קיים ויצירת והנגשת המוצר בהזדמנות צריכה שכולנו מכירים – המאנצ’. המסקנה שלנו: חשיבה על ה-consumer journey של הצרכן שלנו חשובה מתמיד ומאפשרת זיהוי הזדמנויות צריכה קיימות שרק מחכות למענה הולם. לכתבה המלאה הקליקו כאן.

 

bbr1

ילדים וכסף דיגיטאלי
אז איך מלמדים את דור הדיגיטל נייטיב הצעיר כיצד נכון להתנהל עם כסף בחברה בה שטרות ומטבעות הולכים ויוצאים מכלל שימוש, וכסף הופך לקונספט מופשט ולכן קל יותר לבזבוז? הכירו  את GoHenry, Osper ו-Nimbl. שלוש אפליקציות (בחסות חברת Mastercard). ההורה פותח מהאפפ חשבון ומעביר לילד דמי כיס חודשיים. הילד, באמצעות כרטיס האשראי שהוא מקבל ו/או באמצעות האפפ, יכול לשלם עבור רכישותיו בין אם בעולם האמיתי או באונליין. מדובר בחיוב בשיטת דביט, כך שאין פחד שהילד ייכנס למינוס, ולהורה יש אפשרויות שליטה ומעקב מלאות אחרי הוצאותיו. הם יכולים להגביל את סכומי או מקומות הרכישה, הם יכולים לדעת בדיוק לטובת מה הוצא הכסף, ובמידת הצורך הם יכולים גם לעשות לילד העברת כסף מיידית או לחסום את הכרטיס במקרה של גניבה או איבוד. לבסוף, האפליקציה גם מאפשרת הגדרת מטרות חסכון, כך שמלבד ניהול תקציב תקין, הילד שלכם גם ילמד כיצד לחסוך. המסקנה שלנו: דריכה מוקדמת בשוק הזה והנגשת פתרונות להורים המבקשים לחנך את ילדיהם לערך הכסף כדאית ואפשרית מתמיד.

 

bbr1

קמפיין “לא שותים כשנוהגים” לפנים!
תאונות דרכים עקב שתייה מרובה הן תופעה מדאיגה. הבעיה היא שלרוב האזהרות על הסכנות בנהיגה תחת השפעת אלכוהול נופלות על אוזניים ערלות. לכן, חברת ביטוח פרואנית החליטה לפנות לצעירים במדיום הכי פופולארי אצלם – YouTube –  ולהראות להם בדיוק כיצד משפיעה רמת אלכוהול של  0.5% על מהירות התגובה שלהם. באנר פשוט הזמין את הצופים הצעירים פשוט לשנות את מהירות הפלייבאק של הסרטון בו צפו. התמונה המתקבלת ברורה והמסר גם.  צפו בקייס כאן.

 

bbr1

כל הסודות של נאמנות באמצעות טכנולוגיה
נאמנות עיוורת של צרכנים היא פיקציה. הרצון שלנו להתנסות במוצרים חדשים ולנדוד בין מותגים הוא טבעי. זה נובע מכך שהבחירות שלנו מושפעות גם משיקולים פונקציונאליים יותר (מחיר, מגוון, זמינות, הזדמנות ועוד) אבל גם מהרגלים שסיגלנו לעצמנו (כל מי שאי פעם שוטט בין מדפי הסופר על מצב אוטומט יודע על מה אנחנו מדברים). בעולם של היום עלינו  לפעול ליצירת retention .
הגיע הזמן שנלמד איך טכנולוגיה, שכבר שינתה את התנהגות הצרכנים ואת הציפיות שלהם ממותגים – יכולה לסייע ביצירת מוצרים “מחוללי הרגלים”: כאלה שמנגנון ה-retention מוטמע בהם. רוצים להבין איך? לחצו כאן למצגת המלאה שהוצגה בכנס Google האחרון.

One Comment

  1. עומר מילויצקי
    August 6, 2017

    שאפו על התוכן והקייסים!

    Reply

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *