BBR TRENDS | כשדאטה פוגשת קריאייטיב

7

image

חווית VR בארגז חול

להשקת דגם הקרוסובר החדש של אאודי, ה-Q5, מותג הרכב היוקרתי השיק השבוע מהלך חדש המשלב בין מיצג פיזי (ארגז חול) לבין סימולטור נהיגה מבוסס VR שלוקח את חווית נסיעת המבחן לרמה הבאה. איך? הצרכן משרטט את מסלול הנסיעה שלו בארגז החול, מצלמה קינטית סורקת את הטיפוגרפיה שנוצרה ומרנדרת את זה לחווית VR ייחודית בו כל שעל הצרכן לעשות הוא להרכיב משקפי VR, לעלות על הרכב המדומה ולהיכנס לעולם שיצר. בינתיים החוויה זמינה רק באולמות התצוגה בשוודיה, אבל כבר מדברים על לשלוח את המיצג לעוד מדינות מפתח. בקיצור, חוויה כמעט גדולה מהחיים. צפו בפרסומת כאן ובסרט הקייס כאן.

image

כשדאטה מייצרת קריאייטיב

זו לא הפעם הראשונה ש-Spotify משתמשים בדאטה של הצרכנים שלהם לצורך קמפיין. ועדיין, תמיד מסקרן לראות כיצד הם מצליחים לקחת את הררי הדאטה שנאספת אודות הרגלי השימוש של הצרכנים שלהם, ולכרות ממנה סיפור מעניין שמשקף את זהות המותג, הורסאטיליות והעובדה שהוא כל כך פרסונאלי. והפעם, מדובר בשמות שהמשתמשים בוחרים לתת לפלייליסטים שלהם, ובעיקר בשירים אותם הם בוחרים להכניס לפליילסיט הזה. מלבד סידרת שילטי חוצות עוצרי נשימה יש גם סרטים בהם מככבים הזמרים עצמם ותוהים לעזאזל למה שמישהו יקרא לפלייליסט שלו ” נגנו את זה בלוויה שלי” ו- ” התחממות כדור הארץ אמיתית אז בואו נרקוד” .

image

כמה חמורה ההתמכרות שלנו לטלוויזיה?

כולנו אוהבים לצפות בטלוויזיה, בסדרות ובסרטים. אבל עד כמה נרחיק לכת כדי לצפות בסדרה האהובה עלינו? ובכן, חברת התוכן Hulu יצאה לבדוק את הרגלי הצפיה המשונים שלנו וגילתה כי אנחנו צופים בתכנים במקומות הכי מוזרים שיש – בשירותים, בישיבות (כן, כן), ברמזור, בחתונות ואפילו בלוויות! אם לא די בכך, אז דעו שאם חבר התקשר לבטל את היציאה לפאב אתמול, סיכוי סביר שהוא נשאר לצפות בסדרת המתח האחרונה, אם העובד שלכם הודיע על שהוא חולה אז יש מצב שנשאר גם הוא לצפות בסדרה החדשה, ושאם הגעתם הביתה והילדים כבר היו במיטה זה כי יש בינג’ נייט. תובנות מקסימות שסביר להניח שנראה אותן מככבות בקרוב בקמפיין מבוסס דאטה. לכתבה המלאה ליחצו כאן.

image

לא יאומן כי יסופר – חברת החשמל עושה “Happy Hour

אז נכון, רובכם לא דוברי ספרדית, ובכל זאת חשבנו לנכון להביא בפניכם את מהלך ה-Creative Pricing המדהים של חברת החשמל הספרדית. החברה שכנראה פועלת בשוק חופשי (יותר משלנו) ומתמודדת ככל הנראה עם מתחרים, מציעה ללקוחותיה ליהנות מחיוב תואם “Happy Hour”: לבחור בין שעתיים ביום בהם כל החשמל שנצרך חופשי וללא עלות, לבין יום אחד בשבוע בו החשמל יהיה חינם ללא כסף. אכן מדהים וחובה לצפות כאן.

image

אופנה חכמה ועוצרת נשימה

חברת Uniqlo פרצה לתודעה העולמית לפני קצת יותר מעשור עם בגדים חכמים, מהונדסים ושונים ממה שהכרנו עד אז. אבל עם הזמן החדשנות הזו נשכחה מאיתנו. הקמפיין החדש של המותג בא להזכיר לנו שהבגדים שלהם נוצרו במטרה כנה לשפר את איכות החיים שלנו. הם נוצרו כדי להתמודד עם החיים עצמם, תחת הבטחת מותג חדשה:Because of Life, We Made LifeWear.. מוזמנים לצפות ב-2 סרטונים שהועלו תחת ההבטחה הזו: Wireless Bra ו-“ Airism“.

image

ועוד כמה דברים שאהבנו השבוע:

– הקמפיין של This Girl Can על העצמה נשית שחוזר עם קמפיין חדש ועוצמתי לא פחות מהראשון.

– הפרסומת החדשה של עיתון הניו יורק טיימס שמזכירה את החשיבות של עיתונות אמיתית ואמיצה בעידן ה- “עובדות האלטרנטיביות של טראמפ”. קמפיין פוליטי משהו ובהחלט שווה צפייה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *