BBR TRENDS | יצירת חווית מותג מוחשית

פופ אפ מהיר לאופנה מהירה

אמאזון השיקה השנה את מותג האופנה הפרטי שלה, ובמאמץ לקדם את מכירות המותג ולחשוף את הציבור אליו הקימה חנות פופ-אפ לשבוע ימים בלבד, אשר מחליפה תצוגה מידי יומיים. אבל חשוב מכך, החנות מהווה, לדברי דוברת הרשת, בלון ניסוי של המותג המקוון בזירת האופנה הפיזית. בחנות ימכרו, לצד המותגים הפרטיים של הענקית כגון ,Truth & Fable, Find and Meraki גם מותגים כגון קלווין קליין, טומי הילפינגר ו-פאפא ג’ינס כאשר למבקרים בחנות תינתן ההזדמנות לעשות פרסונליזציה לעיצוב הג’ינס שלהם, להשתתף בשיעורי יוגה ועוד. וכמובן, כיאה למותג דיגיטלי, צרכנים לא יצטרכו להיסחב עם שקיות, אלא יוכלו פשוט לסרוק ברקוד ולקבל את המוצר ישירות הביתה.  לכתבה המלאה לחצו כאן

מתכוננים לחג המולד The Body Shop

לקראת השופינג של חג המולד, רשת הקוסמטיקה הטבעית The Body Shop השיקה חנות פופ אפ תחת הקונספט של היער הקסום. המיזם, שנוצר בשיתוף עם ארגון ,World Land Trust מבקש לפעול להחזרת חיות הבר לטבע. הכרטיסים לאירוע אזלו בתוך יממה, אבל אלה שזכו לקנות כרטיס יכלו ליהנות ממייק אובר על ידי מאפרת מפורסמת, שיעורי יוגה והתעמלות והרצאות על קוסמטיקה. כדי להתכונן לחג, זכו המבקרות גם ללמוד כיצד להכין זרי פרחים ובמהלך האירוע יושק לוח ייחודי בן 25 יום שסופר לאחור עד לחג המולד. הלוח הוא בעצם קופסת הפתעת ענקית בה מוזמנת הלקוחה בכל יום לפתוח חלונית ולגלות מוצר קוסמטיקה מהנה ומרגש אחר. דרך נחמדה לחגוג את החג עוד בטרם הגעתו ולהעצים את חווית המותג. לכתבה המלאה לחצו כאן

Tesco’s Finest  – שילוב מושלם של חוויה קולינרית ואומנות

חברת הסופרמרקט הבריטית חוגגת 20 שנה למותג הפרטי הפרימיומי שלה, Tesco’s Finest. לרגל החגיגות, הרשת יזמה תערוכה אכילה שמטרתה “לשחק” עם כל החושים; מבקרי התערוכה הוזמנו לעבור בין שישה מיצגי מזון אינטראקטיביים שמרימים את הקונספט של “תפריט טעימות” לרמה חדשה לגמרי. כל חדר יתמקד במוצר שונה – כך למשל בכניסה למתחם יוזמנו האורחים להיכנס לחדר שכולו בועות ולתפוס אותן עם הפה לפני שתשתו כוס שמפניה. בהמשך, יכנסו למכרה מלח הימלאי ולנגן סימפוניית פטריות. כך תוביל אותם החוויה לאורך ארוחה שלמה – מהמנה הראשונה, דרך המנה העיקרית ועד לקינוח. בעולם הקמעונאות בו כל רשתות המזון דומות זו לזו ויש משקל רב על המותגים הפרטיים של הרשת – חשוב  לעבוד גם כאן על בניית קשר רגשי של הצרכן למותג. מיצג קולינארי, חוויתי, וחדשני בהחלט מהווה דרך להגשמת יעד זה. לכתבה המלאה לחצו כאן

      Image result for asos google

 

“Hey Google, talk to Asos”

ASOS בשיתוף פעולה עם גוגל, השיקו השבוע חווית שופינג קולית חדשה. כל מה שעל צרכנים לעשות בכדי להתחיל אותה הוא לדבר לרמקול החכם או לגוגל אסיסטנט שמותקן על הטלפון הנייד שלהם ולהגיד: “Hey Google,Talk to Asos”. באותו רגע מופעלת החוויה בממשק הבוט של ASOS, שם יקבל הצרכן את כל תוצאות החיפוש שלו. בעולם בו רוב חברות האופנה מחזיקות מלאי גדול של מוצרים, הנגשת המוצר הנכון לצרכן הרלוונטי הוא קריטי – וטכנולוגיה קולית היא מיידית ומאפשרת ביצוע וסגירת עסקה בזמן שיא. אז איך אתם מתכוונים לייעל את תהליך הרכישה של המותג שלכם? לכתבה המלאה לחצו כאן

 

ikea

איקאה הולכים על קטן וחכם

איקאה השיקה פורמט חדש של חנות, עם חוויה קצת שונה מזו שאנחנו רגילים אליה בחנויות הרשת.
 החנות, שמשתרעת על פני 900 מ”ר בלבד, תוכננה כדי לאפשר לצרכני הרשת לעצב את בית חלמותיהם, בעזרת צוות של מומחים הנמצא במקום. שבמקום את בית חלומותיהם. בעוד שבחנות ניתן לרכוש רק מלאי מצומצם מאוד של מוצרים (40 מוצרים וזהו), ניתן לאסוף את היתר מהחנויות הגדולות. החוויה נועדה לאפשר לצרכן לקבל השראה ולבקש עצה ועזרה בתכנון הבית המושלם, בלי כאב הראש והעומס הנפשי והפיזי שיוצרות החנויות הענקיות ומלאות האנשים. איקאה פיצחה דרך חכמה להנגיש את המומחיות שלה בעיצוב הבית, ממש קרוב לבית.   לכתבה המלאה לחצו כאן

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *