BBR TRENDS | חדשנות

1_2

איך לעשות Disruption למודלים קיימים של ריווחיות
בשנים האחרונות צרכנים הפכו רגישים יותר ויותר למחיר. הדרישה שלהם לשקיפות חשפה את הקופונים המנופחים שגוזרים כל אלה הבאים במגע עם המוצר עוד בטרם הגעתו לחנות, אשר מייקרים את מחירו בצורה משמעותית. מכאן נולד רעיון חדש לסדרה של מוצרי טיפוח וניקיון תחת שם המותג “Public Goods” המבקשת להנגיש לציבור את מוצריה במחיר עלות. אז מה מודל הרווח? דמי מנוי חודשיים, ולמי שיתמוך בהשקת המיזם דרך קיקסטארטר – תמורת תרומה חד פעמית – מנוי לכל החיים. לחברה תכניות התרחבות גם למוצרים נוספים.דעתינו: דרך מעניינת לבצע מיתוג חכם ומתאים לרוח התקופה, שווה מעקב. לקייס לחצו כאן ולכתבה המלאה כאן

 

1_2

VR – השקה של טכנולוגיה חדשה עוברת דרך התנסות

למרות כל הבאזז סביב טכנולוגיית ה- VR, ולמרות הציפייה כי תהיה לה השלכות מרחיקות לכת על כל תחומי החיים שלנו, נכון להיום VR עדיין אינה טכנולוגיה שנמצאת בכל בית. על פי מחקר של חברת נילסן, מעט מאוד צרכנים מצהירים כי בכוונתם לרכוש מכשיר VR בשנה הקרובה (רק 7% הצהירו על כוונות לקנות Samsung Gear ו- 4% Google Daydream). הצורך להמחיש לציבור את יכולות הטכנולוגיה הוליד מתחם ייעודי בשם “VR World” שם יוכלו צרכנים להתנסות במעל 50 חוויות VR עבור 49$ בלבד. המתחם אינו יוזמה של מותג מסוים, כך שלצד התנסות ב- Tilt brush של גוגל תוכלו גם לנסות את חוויית טיפוס הקיר The Climb ועוד. לצד חדרי גיימינג מובהקים, במתחם יש גם בר וגם חדרי הקרנה לסרטים דוקומנטריים ולקליפים מוזיקאליים. אז אם אתם בניו יורק, זה ממש ליד בניין ה-Empire State. לכתבה המלאה לחצו כאן.

 

1_2

הכירו את אפליקציית השזאם של האוכל
מדובר במיזם חדש שנקרא Pic2Recipe שפותח על ידי סטודנטים ב-MIT. הרעיון מאחורי האפליקציה: לאפשר לקהל אוהבי הבישול לשחזר מתכונים של מנות שאהבו או שנראות להם טעימות במיוחד על בסיס תמונה בלבד. טכנולוגיית האפפ מושתתת על Machine Learning  ו- AI של אלפי מתכונים. נכון להיום האפליקציה עוד לא עובדת באופן מושלם – שיעור ההצלחה עומד על 65% – אבל לכשתעבוד היא יכולה להיות מהפכנית בהשפעתה. לצפייה בקייס ליחצו כאן ולכתבה המלאה כאן.

 

1_2

מבצע NFC ליין ספרדי
מותג היין הספרדי Barbadillo יצא במבצע ייחודי לסדרת יינות ה- Castillo de Diego שלה, במסגרתו הוצמדו למעל 126.000 בקבוקי יין צווארון המבקש מצרכנים להתחבר אליו בטכנולוגיית NFC בכדי ללמוד על המבצע. אחרי הרכישה, צרכנים מוזמנים להזין לסמארטפון שלהם קוד שמודפס על גבי פקק השעם של הבקבוק, באמצעותו יוכלו לזכות בפרס של 1000 יורו. שימוש מעניין בטכנולוגיה, ובעיקר דרך טובה לעקוף את הקמעונאיות ולאסוף מידע על צרכני המותג ישירות מהם. לכתבה המלאה לחצו כאן.

 

1_2

מחדשים ביטוח רכב באמצעות תמונה בלבד
מסע הרכישה לביטוח רכב יכול להיות לעיתים קרובות מסורבל, מעצבן ומעיק. בכל פעם מחדש, הצרכן נדרש להזין פרטים ומידע אין סופי לטפסים ארוכים ומסורבלים. מדובר בחוויה מתסכלת ומתישה שרק מוסיפה לחוסר האהדה שצרכנים חשים גם כך כלפי חברות ביטוח. חברה חדשה שנקראת Insurify המשמשת כמנוע השוואת מחירי ביטוח מציעה לצרכנים קיצור דרך. כל שעל הנהג לעשות בשביל לקבל הצעת מחיר ולחדש את ביטוח הרכב הוא לצלם את לוחית הזיהוי של הרכב. מכאן האפליקציה כבר תמשוך את כל פרטי הרכב, הבעלים והיסטורית הביטוח ותגיש לו מספר הצעות רלוונטיות אותן יוכל הנהג לממש ממש באותו הרגע. חדשנות נעימה השמה את מירב הדגש על חווית צרכן seamless וזורמת. לכתבה המלא לחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *