BBR TRENDS | המותגים שיצאו מהקופסה

1

סרטי קריסמס לא שיגרתיים

רשת האלקטרוניקה הנורווגית Elkjop יצאה מהסכריניות הרגילה של פרסומות חג המולד ויצאה בשלושה סרטים המבוססים על תובנה אמיתית, מוכרת לכולנו: מתנה אומרת לפעמים הכל. לא נהרוס לכם, רק נעודד אתכם לצפות בשלושת הסרטים: האמא, האיש הזקן והמתבגר. תיהנו זה משובח!

2

סדרות המסך הגדול עוברות למסך הקטנטן 

שמתם לב שבזמן האחרון יש לכם פחות סבלנות לתכנים ארוכים? לסרטים באורך מלא או אפילו לסדרות שפעם כל כך אהבתם? ובכן חברות הכבלים הבינו שתשומת הלב שלנו בתהליך נדידה למסך המובייל. ולמרות שבאופן פרופורציונאלי אנחנו צורכים הרבה יותר תכנים מפעם, משך הצפייה שלנו בכל פעם התקצר, ובמקום זאת אנחנו צורכים הרבה יותר תכנים לאורך כל היום ולא רק בפריים טיים. התוצאה היא שחברות כבלים כמו Studio+ הצרפתית (ולאחרונה גם Jimmy Fallon) משיקים סדרות שנועדו אך ורק למובייל. בתכנון 25 סדרות מקור – מכל הג’נרים (דרמה, מתח, מדע בדיוני ועוד) – כשלכל סדרה 10 פרקים באורך של 5 עד 10 דקות כל אחד. אסטרטגיית תוכן מעניינת שנועדה להשקט את התאווה שלנו לתוכן איכותי ו-video snacking.לצפייה בסרט ההשקה של השירות ליחצו כאן.

3

טינדר הופך משדכן ליועץ זוגי

טכנולוגיית המובייל שינתה לעד את ריטואל החיזור והזוגיות שלנו. תשאלו אנשים סביבכם ותדהמו לגלות כמה מהם הכירו אונליין. לאלה שבינינו שהכירו בעולם האמיתי כדאי להבין שלמשחק החיזור הדיגיטלי יש כללים משלו וגם בעיות משלו. לכן, מקסים לגלות שאפליקציית השידוכים הפופולארית כל כך, טינדר, השיקה לאחרונה תחת הכותרת “Define The Relationship” סידרת פודקסטים העוסקים בכללי החיזור הדיגיטלים. הסידרה שמוגשת על ידי עיתונאית ידועה ופמיניסטית ומתבססת לא מעט על דאטה שנאספה מהמשתמשים באפליקציה עצמה, וצוללת עומק לתוך השיח סביב יחסים בין אישיים בעידן הדיגיטאלי. כך תוכלו למצוא למשל התייחסות לשורת הפתיחה השגורה בפי כל, “היי”, וכן התייחסות למה עושים אחרי דייט ראשון כושל. לפודקסטים גם צד דוקומנטרי/תיעודי המפענחים על פי הדאטה של האפליקציה כיצד למשל אנשים “מתחילים” זה עם זה בתרבויות שונות. מדובר ביציאה מעניינת אך מתבקשת (אם חושבים על זה) של מותג מאזור הנוחות שלו. לשמיעת פודקסט לחצו כאן.

4

eBay מציעה חווית ריטייל שיוצאת מהקופסה

בניגוד לדעה הפופולרית על שופינג, מסע הקניות שלפני קריסמס רחוק מלהיות פעילות מרגיעה. מחקרים מוכיחים שבנוסף העובדה שקצב פעימות הלב שלנו עולה בשיעור מטורף של 33%, אנחנו גם מאבדים את המוטיבציה שלנו להמשיך בקניות מהר מאוד. לאחר 32 דקות ליתר דיוק.

אז איך ממציאים את חווית הריטייל מחדש ועוטפים את חווית הקנייה בתחושה של זן ורוגע. ייתכן והתשובה נמצאת בקונספט החדש שפיתחה ענקית הסחר האלקטרוני eBay, אשר פתחה לראשונה בעולם חנות פופ-אפ שעושה שימוש בטכנולוגיה ביומטרית בכדי לעזור לנו לבחור בקלות ובזריזות אילו מתנות לקנות עבור החברים והמשפחה שלנו. איך זה עובד? הצרכן מוזמן להיכנס לתוך תאים ביומטריים בו מוקרנים ברצף, על גבי מסך, מספר הצעות למתנות. החיישנים המותקנים בתא מודדים את הבעות הפנים של הצרכן ועל בסיסם מתגבשת המלצה לרכישה שנשלחת הישר למייל הלקוח. לצפיה בקייס קצר ולקריאת הכתבה המלאה ליחצו כאן.

5

עיצוב האריזה יוצא מהקופסה

קריסמס הוא חג של רצון טוב בו נהוג להדגים את מידת הנדיבות והאלטרואיזם שלנו. יצרן השוקולד הבלגי Godiva יזמו מהלך מקסים שבאמת יוצא מקופסת השוקולד. איך? הם יצרו אריזה שמתפקדת כמו בבושקה. מי שמקבל את קופסת השוקולדים ופותח אותה, יפתע לגלות שיש בפנים שתי קופסאות, אחת בשבילו ואחת שיוכל להעניק לאדם אחר. אותו אדם שיפתח את הקופסה יופתע גם הוא לגלות שתי קופסאות ויוכל להעניק אחת. האריזה המיוחדת מאפשרת להעביר את המתנה ארבע פעמים. קונספט מקסים הממחיש את כוחו של מדיום שאנחנו אוהבים להמעיט בערכו: אריזת המוצר. לצפייה בקייס ליחצו כאן.

6

עוד קמפיינים שצדו את עינינו השבוע:

– הסרט הזה של פולקסוואגן שיגרום לכם לצחוק בטירוף.

– מהלך ה”מסר בבקבוק” של קוקה קולה שיעלה חיוך על פניכם.

תשדיר זהירות בדרכים מצמרר המראה את אותה תאונה 7 פעמים – בכל פעם במהירות אחרת.
השורה המלווה: לכל מהירות יש את ההשלכות שלה

– מהלך מקסים לנוזל הכביסה פרסיל אשר ביקשו לחזק את האמירה המותגית שלהםDirt is  ,Good ולעודד ילדים שמרבים לבלות מול מסך המחשב לצאת החוצה. התוצאה – מהלך תוכן אינטראקטיבי בשיטוף סופר הילדים הנודע ראול דאהל

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *