BBR SUPERBOWL SUMMARY 09.02.2016

example

אבוקדו מתאים לכל דבר

מועצת מגדלי האבוקדו הקליפורני השיקו בשבוע שעבר פרסומת הזויה לקראת הסופרבול וזאת במחשבה שטאקוס וגואקמולה מהווים את ה-center piece בכל שולחן אירוח המכבד את עצמו, סביבו יצורפו עוד מוצרי מזון ומשקאות. בהמשך למחשבה הזו העלתה החברה, בצמוד לכל פרסומת מזון או משקה שהוקרנה במהלך המשחק, מתכון מצולם בטוויטר בו כיכב אותו חטיף ומשקה יחד עם אבוקדו.

example

סיפור בהמשכים

יש באזז אדיר לקראת הסופרבול. במשך חודשים מתחקים אחרי המפרסמים שיוציעו הון עתק כדי להיות בין המפרסמים באירוע ובשנים האחרונות חברות רבות אף בונות את הציפיה לקראת פרסומת המשחק עם שלל טיזרים. מותג החטיפים סניקרס הוא ביניהם ובהתאם לשורת הקונספק של המותג You’re not you when you’re hungry השנה הם השיקו טיזר לפרסומת שתוקרן במהלך המשחק. מה שחדש היא העובדה שהחברה גם קנתה מדיה לאחר המשחק כדי להקרין סרטי המשך שעלו מאוחר יותר בערב (יש עוד כאן וכאן). האם נראה עוד מהלכים כאלו בשנים הקרובות?

גונבים את ההצגה

SquareSpace היא חברה שכמו Wix הישראלית בונה אתרים. אבל מה עושים כשאין לך 4.8 מיליון דולר לשים על פרסומת של 30 שניות לסופרבול? התשובה היא גונבים את ההצגה ומעבירים את השיח למקום אחר. מה שהחברה עשתה היא שהיא שכרה את שירותיהם של שני קומיקאים – Key and Peele –  אשר גילמו שדרני ספורט והביעו על גבי פלטפורמה ייעודית פרשנות אלטרנטיבית למשחק. השידור החי שלהם נמשך 3.5 שעות ומשך אליו קהל של יותר מ-25.000 איש. לצפיה בקטעים ליחצו כאן.

example

הפרסומת היא רק ההתחלה

לפני כשבועיים חברת קוקה קולה השיקו קמפיין חדש למותג תחת הסיסמה “Taste The Feeling”. כוונת המותג היא להחזיר את המוצר למרכז הבמה ולהזכיר לציבור את ההנאה המלווה את שתיית המשקה השחור. לחברה אומנם גם יעדים עיסקיים ואין עוררין שמכירת הפורמטים הקטנים יותר של המשקה כמו פחיות המיני שלה רווחית הרבה יותר. מכאן הפרסומת החדשה לסופרבול בה מככב ההאלק והאנטמן הנלחמים על פחית קולה. בו בזמן החברה השיקה sixpack ייחודי של המשקה הזמין אך ורק לאלו שישכילו לעקוב אחרי הרמזים הפזורים לאורך הפרסומת כגון הכתובת HiddenMini.com או #CokeMini

example

מעצימים את חווית המשחק

בעולם שכולו מובייל, אף חוויה אינה שלמה בלי אפליקציה ייעודית. חברת ליוויס, על שמה נקרא איצטדיון הספורט בה התרחש המשחק, ביקשה באמצעות ה-“Levi’s Stadium App”, למזער את נקודות החיכוך השליליות באצטדיון ולהגביר את ההנאה של אוהדי הספורט מהחוויה במשחק: לשמור על הכרטיסים למשחק, לשלם על חנייה, להתעדכן בדרכי ההגעה לאיצטדיון, לשלם ולהזמין אוכל ישר למושב שלך, לצפות שוב במהלכים של המשחק מזוויות שונות ולהתעדכן לגבי התור הקצר ביותר לשירותים וכמובן גם הציעו את הדרך הקצרה ביותר להגיע אליהם. לבסוף, ניתן לשגר באמצעות האפליקציה את הסלפי שלך ללוח הענק שבאיצטדיון שכן אין על תהילה רגעית. אין ספק כי בעתיד הקרוב אירועים – ספורט/מוזיקה/אופנה – יתווכו באמצעות אפליקציות. לכתבה המלאה לחצו כאן.

example

הפרסומות הטובות ביותר של הסופרבול.

מידי שנה יוצא דירוג של הפרסומות האהובות ביותר של הסופרבול. השנה זכתה הפרסומת של היונדאי “First Date“. מדובר בפרסומת אמריקאית להפליא בו נראה אב מגונן מאוד, המגולם על ידי השחקן קווין הארט, מוסר את מפתחות היונדאי ג’נסיס שלו לבחור שמוציא את הבת שלו לדייט. מה שהמחזר הצעיר לא יודע הוא שהרכב בא עם פיצ’ר של geolocation כך שהאב החרדתי מצליח להופיע בכל מקום בו השניים מבלים. במקום השני סרט חמוד לחברת היינץ בה נראים כלבי תחש מחופשים כהוט-דוגס רצים לעבר בקבוקי קטשופ.

לדירוג המלא ליחצו כאן ולתמצות של הפרסומות הטובות של המשחק השנה אנחנו ממליצים על הלינק הבא.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *