BBR SUPERBOWL SPECIAL 04.02.2016

example

תשתו משהו?

אין סופרבול בלי בירה ואוכל. גם אין סופרבול בלי סרטי רכב מושקעים וחיות וחייזרים מכל המינים והסוגים. לכן, כמיטב המסורת, גם השנה המפרסמים משקיעים את כל מרצם ומגייסים שלל כשרונות וסלבים בניסיון לשכנע ולבדר אותנו עם פרסומת שאולי סוף סוף יצדיקו את העבודה שנשים לב אליהם.

באדווייזר, ברוח הבחירות ההולכות וקרבות, מטיפים לנו באמצעות שני הקומיקאים איימי שומר וסט גודין, שאין עתיד לארה”ב בלי באדווייזר. קריאתם ברורה RaiseOneRightNow!

תאכלו משהו?

חברת דוריטוס מצידה, ממשיכה עם מהלך ה-Crash The Superbowl ופונה אלינו עם סדרת סרטונים.בראשון מככב אב שגם בחדר הלידה לא יכול להפסיק לאכול דוריטוס – מה שמתברר כזרז לידה חבל על הזמן.בסרטון השני, נראים חבריהם הטובים ביותר של האדם מפעילים שלל תחבולות כדי להשיג לעצמם את החטיף המיוחל. בין אם אהבתם את הסרטים ובין אם לאו – הדבקות בקונספט הקריאייטיבי של Crash The Superbowl הביא לאתר המותג על פי חברת AdGooroo נתח הקלקות (click share) של 36% מול נתח הקלקות של רק 2% למותגים כמו Kraft  ו Pepsi.

example

וכמובן שצריך גם משהו לנשנש במשחק

בעולם בו הקרב האמיתי של הסופרבול הוא על עגלת הקניות שלפני המשחק בסופר, ובעולם בו באופן מסורתי מכירות הממרחים טרם המשחק עולות ב-45%, אין חברת ממרחים שיכולה להרשות לעצמה להישאר בחוץ. וכשטאקוס וגואקמולה מהווים את ה-center piece בשולחן, סביבם יצורפו עוד מוצרי מזון ומשקאות, הופעה של פרסומת לאבוקדו בסופרבול היא לא בהכרח הזויה (רק שכאן היא כן).

example

איך תגיעו למשחק?

כמובן שאי אפשר סופרבול בלי פרסומת רכב….ויש מכל המינים והסוגים. בעוד אקורה משיקים רכב שהוא כולו סטייל וטכנולוגיה, אודי מודיעים לנו שדגם ה-8R החדש שלהם מהיר כמו טיל (הוא מגיע ל 330 קילמטר לשעה ובעל האצה של 3.2 שניות), מה שירגיש לכל בן תמותה כמו להמריא בחללית.

יחד עם זאת, פרסומת הרכב האהובה עלינו היא דווקא לרכב הפיק-אפ של הונדה המציגה A new truck to love – תראו בעצמכם ובעיקר תראו עד הסוף – יש הנעה לפעולה.

example

example

אבל המעניין באמת הוא מה שעשוי להתרחש מאחורי הקלעים

אנחנו רגילים שכל מה שמעניין בסופרבול מתרחש על המסך הגדול, אבל האמת היא שבשנים האחרונות, המעניין באמת הוא מה שמתרחש מאחורי הקלעים, על גבי המסכים הקטנים, של המובייל, ברשתות החברתיות. מספיק להביט לאחור על הטוויט של אוראו כשהאורות כבו איצטדיון ב- 2013 או על המהלך של חברת וולוו בשנה שעברה.

אז הנה הכרזה על התגייסות של שתי רשתות חברתיות לקראת המשחק ביום ראשון הקרוב. סנאפצ’ט אשר סגרו כיסוי בלעדי של המשחק עם ה-NFL, וטוויטר שיקדמו את פורמט ה- Promoted momentsשלהם ומשיקים 17 אמוג’י מיוחדים. ביניהם שניים למותג הבירה באד ובאד לייט ועוד כמה לפפסי וקוקה קולה. מבטיחים לעדכן מה קרה בפלטפורמות הדיגיטאליות אחרי המשחק.

example

ולקינוח, פרסומת ישראלית אחת

למי שעוד לא מכיר, WIX היא חברת סטארט-אפ ישראלית המאפשרת לכל אחד לבנות, באמצעות הכלים שלה שהם פשוטים באמת (ניסיתי), אתר אינטרנט ולנהל אותו. זו השנה השנייה ברציפות שהמותג מפרסם בסופרבול והאמת היא שחברת דרימוורקס היא זו שפנתה ל-WIX לייצר איתה את סרט הפרסומת של השנה אחרי שצפתה בסרט של שנה שעברה בו כיכבו חמש אושיותNFL  אשר חיפשו להשיק קריירה שנייה.

אם בשנה שעברה הדגש היה על פשטות השימוש שבאתר #ItsThatEasy, השנה מככב בפרסומת הקונג פו פנדה אשר חפץ במציאת דרך לקידום מסעדת הנודלס של מר פינג. הפתרון…ניחשתם: שימוש ב-PowerOfWix כי כל עסק מצליח מתחיל עם אתר אינטרנט טוב.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *