BBR FASHION WEEK & GSMA 28.02.2016

Picture1

example

חדשות מה-GSMA ותחרות ה GLOMO

השבוע נערכה בברצלונה ועידת המובייל הגדולה בעולם. מדובר באירוע בו חברות ממגוון תחומים שונים מציגות את החידושים שלהם בעולם המובייל. בו בזמן,מתקיימת תחרות המובייל המובילה בעולם.

הזוכה הגדולה של התחרות היא חברת הסלולר Turkcell עם אפליקציה שנקרת “Turkcell My Dream Companion”“Turkcell My Dream Companion” המאפשרת לאנשים עיוורים ליהנות סוף סוף מסרט כמו כולם. באמצעות זיהוי של פס קול הסרט מופעל בנייד של העיוור תיאור מילולי של הסרט (רואים שומעים) כך שהוא יכול לעקוב אחרי האקשן כמו כולם.

גם בשורטליסט של התחרות נמצאת האפליקציה של חברת התקשורת Orange הנקראת Orange Cash. המהלך שפותח בשיטוף פעולה עם חברת ויזה מאפשר למעשה להפוך את הנייד לארנק דיגיטלי. כל שנדרש הוא להוריד את האפליקציה, לוודא שלנייד שלכם יש יכולות NFC / לרכוש כרטיס סים עם צ’יפ NFC. כל שנותר לכם לעשות הוא להזין בחשבון את כרטיס האשראי שלכם וזהו.

example

כרטיס אשראי על גלגלים

חברת ויזה בשיטוף פעולה עם חברת הונדה בוחנת גם היא דרכים להשתמש להפוך את הרכב שלנו לחכם יותר. מכאן שפיתחה אפליקציה שמהווה חלק מהדאשבורד של הרכב ותשלח לנהג התראה כשהוא צריך לתדלק. יחד עם זאת, הנהג לא יצטרך לצאת מהרכב בכדי לשלם על התידלוק. בהתבסס על טכנולוגיית ה-internet of things, לכל רכב יהיה תג מקושר ישירות לחשבון הבנק של הנהג – אשר יופעל ברגע שהוא מתדלק. לכתבה המלאה לחצו כאן.

סנאפצ’ט מככב בשבוע האופנה

עוד אירוע גדול שהתרחש לא מכבר הוא שבוע האופנה הניו-יורקי, ובקרוב גם יתקיים שבוע האופנה הלונדוני. מותגים רבים מתכוננים אליו והבינו שהדיגיטל הוא המפתח. ככזה חברת Burberry החליטו להוציט ספויילר לקולקציה החדשה שלהם באמצעות פלטפורמת הסנאפצ’ט. הסיפור שנתפר הוא ששתי דוגמניות פרצו לחנות בכדי למדוד את הקולקציה החדשה. לכתבה המלאה לחצו כאן וכאן.

example

צרכנים רוצים סיפוק מיידי: #SEEBUYWEAR

בעולם האופנה החדש, מיידיות היא מילת השעה. חובבי האופנה הידועים בשל חוסר הסבלנות שלהם רוצים לקנות את הפריט שראו עכשיו ומיד. מכאן שמותגי אופנה רבים מנסים להתמודד עם האתגר. בין אם מדובר באלת האופנהRebecca Minkoff  ששידרה את תצוגת האופנה בלייב ואפשרה ללקוחותיה, באמצעות Shoppable videos לסמן את המוצרים שהם חפצים בהם ולרכוש אותם ישר מהווידאו ובין אם מדובר במעצבת אופנה Misha Nonoo אשר חברה לסטארט-אפ מבוסס אינסטגרם שגם הוא אפשר קנייה מיידית.

example

You Are What you Eat

המלחמה בהשמנת יתר נמצאת בראש סדר העדיפויות של ממשלות רבות. הסיבות לכך ברורות, השמנת יתר גורמת לשלל מחלות ותופעות העולות לממשלה ולחברות הביטוח הרבה מאוד כסף. מכאן שהשלב הראשון של המלחמה בתופעה היא לייצר אצל הצרכן מודעות למזון שהוא צורך. זו הסיבה שמעצב בריטי עכשיו מציע להפוך את החשבונית שלנו לחכמה יותר ולסמן בה בשיטת “צבעי רמזור” את הערך התזונתי של סל הקניות שרכש. אולי בקרוב תראו את זה בסופר הקרוב לביתכם. לכתבה המלאה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *