הטרנדים השבועיים

 

Brand Management

סוף עידן המשקאות הקלים?
צריכת המשקאות הקלים בארה"ב נמצאת במגמת ירידה כבר שמונה שנים, כשיותר ויותר צרכנים בארה"ב מעדיפים לצרוך מים, קפה ומשקאות אחרים. קוקה קולה, פפסי, וד"ר פפר מנסות להיאבק בתופעה על ידי העלאת המחירים על מנת לשמור על גדילה בהכנסות. למרות המהלכים הללו המכירות המשיכו לרדת במחצית השנייה של שנה שעברה, כולל בתקופת החגים. כעת אנליסטים בענף תוהים האם ההאטה במכירות כאן כדי להישאר.
Wall Street Journal, 18 January

מתוקים: טרנד הפרימיום
מחקר חדש של קבוצת Hartman מצא שאנשים מאמצים פינוקי פרימיום מתוקים בתשוקה רבה יותר מאי פעם – כאשר מילת המפתח היא "פרמיום". לדברי החוקרים, מודעות לתזונה ובעיות בריאותיות גורמות למספר גדל והולך של אנשים להגביל את צריכת הסוכר למאכלים או משקאות באמת מיוחדים ה"ראויים" לכך, במקום לצרוך לממתק "סתמי" מהמכולת הקרובה.
MediaPost, 23 January

Shopper Marketing

חברות מזון משתמשות ב- Pinterest ככלי לקידום מכירות
עמוד הפינטרסט של רשת חנויות המזון Hy-Vee כולל תמונות עסיסיות למראה של מנות אוכל בצירוף המתכונים שלהן. רשת הסופרמרקטים Price Chopper משתמשת  אף היא בתמהיל דומה של אוכל ותוכן הקשור לבית. גם מותגי מזון פונים לקהל הפינטרסט – בחג ההודיה האחרון מותג מרקי קמפבל עשה שימוש בפינטרסט לקידום המתכון הפופולארי של תבשיל השעועית הירוקה. בכל פעם שמישהו "נעץ" תמונה של התבשיל ללוח פינטרסט אישי, החברה תרמה 1$ לעמותת Feeding America.
Supermarket News, 23 January

ריטייל – העתיד כבר כאן
החנות של העתיד כבר כאן והיא מצוידת במצלמות שמסתכלות עליך, מנחשת את הטעם שלך בהתבסס על המין, הגיל וההתנהגות שלך, ושולחת מבצעים לסמארטפון שלך בהתאם. כמו כן, לחנויות יש טכנולוגיות שמפחיתות את התורים האין סופיים בקופות ומאיצות את תהליכי האיסוף של הזמנות האונליין.
Chicago Tribune, 16 January

Brand Strategy in Action

אפליקציה חדשה של מקדונלד ‘ס מאפשרת ללקוחות לראות מאיפה מגיע האוכל שלהם
TrackMyMacca היא אפליקציית סמארטפון חדשה של מקדונלד’ס אוסטרליה, שמשתמשת באוגמנטד ריאלטי וטכנולוגית זיהוי מקום כדי לגשת למאגרי המידע של החברה ומראה למשתמש בזמן אמת מאיזו חווה בדיוק הגיע ההמבורגר ואת המרכיבים המדויקים שנכנסו לאוכל שלו.
FOX News, 22 January

Target השיקה שישה מותגים חדשים … שלא תוכלו לקנות בחנויות
בשבוע שעבר, הודיעה Target על השקת שישה מותגים חדשים באינטרנט בלבד, אשר ימכרו באופן בלעדי באתר Target.com. המותגים מתמקדים במוצרים אופנתיים במחיר סביר וכוללים אופנת נשים (Labworks), בגדי תינוקות (Zutano Blue), מצעים (Room 365), עיצוב הבית (TOO) ועוד.
TIME, 23 January

Dodge פונה לדור המילניום ומשנה את הדרך בה אנו קונים רכב
לקידום דגם ה- Dodge Dart, מותג הרכב השיק את Dodge Dart Registry – אתר אינטרנט המאפשר לבני משפחה וחברים לעזור ברכישת המכונית הבאה שלכם. הקונספט דומה לרשימת מתנות לחתונה או ל-Baby shower, אך רשימה זו כוללת חלקים שונים של הרכב, החל מפריטים זולים כמו אנטנה ועד לפריטים יקרים כמו מושבים מחוממים. הרישום מאפשר למשתמשים להגדיר ולהתאים אישית את רכב חלומותיהם ולקבוע את התקציב אותו הם נדרשים לממן. לאחר מכן הם מוזמנים לשתף את הרשימה במדיה החברתית כדי להפיץ את הבשורה.
Brandchannel, 21 January

how long and cialis works

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *