שוקולד ואפליקציות קניות

Sainsbury supermarket app

שיא הנוחות: אפליקציית הקניות בסופר

רשת הסופרימרקטים Sainsbury באנגליה הודיעו לפני זמן קצר כי בקרוב היא תשיק אפליקציית קניות אשר תאפשר לקונים לבצע את כל תהליך הקניות באמצעות הסמארטפון שלהם. האפליקציה תאפשר לקונים להכין רשימת קניות בבית מבעוד מועד באמצעות סריקה של ברקוד המוצר שיתווסף אוטומטית לרשימת הקניות. ברגע שהצרכן יגיע לחנות, הוא יקבל מפה מפורטת של איפה כל מוצר נמצא כשהמחירים והמבצעים מתעדכנים בזמן אמת. לבסוף כל שישאר לו לעשות זה לסרוק את המוצרים שהוא מוסיף לעגלה שלו ולשלם בלחיצת כפתור – מבלי לעבור אפילו את הקופאית! נשמע חלום! הסכנה היחידה אפליקציה שלא עומדת בהבטחות ואינה מספקת חווית משתמש נוחה דייה.

Google Mobile first websites Strategy

Mobile Readiness

אז זהו. גוגל משיקים אלגוריתם חיפוש חדש. המשמעות: אתרים מותאמים למובייל ידורגו מעתה גבוה יותר בחיפוש מאשר אתרים ללא התאמה למובייל כשההשלכות הכספיות ברורות. בתכלס זה אומר שאתר שעד כה דורג במקום הראשון או השני בחיפוש במובייל יוכל תיאורטית להידחק למקום התשיעי או העשירי. כך או כך, למרות שהשינוי יורגש אך ורק בחיפוש דרך הטלפון הנייד (חיפושים מהמחשב לא ייפגעו) כדאי לכולנו לאמץ את המנטרה “mobile first”. לפרטים נוספים

Cadbury Chocolate 7 flavors in one

יש משהו לכל אחד

תכירו את השוקולד החדש של קדבורי. טבלת שוקולד אחת בשבעה טעמים שונים. כמתבקש למוצר החדש קוראיםSpectacular 7″. מדובר בטבלה המבוססת על שבעה מהמוצרים המוכרים והאהובים של המותג, מקומפרסים לטבלה אחת. הקאטצ’? מדובר במהדורה מוגבלת של 50 יחידות בלבד שניתן להשיג רק באמצעות פיד הטוויטר של המותג. מטרת המהלך: אחרי שהסתבר לחברה שרוב האנשים בוחנים מוצרים חדשים על פי המלצת חבר – לפתוח את הציבור להתנסות במגוון טעמים ומוצרים. לפרסומת ולפרטים נוספים על המהלך.

Sustainability is the future

עתיד בר קיימא

מי שעובד בתעשיית האנרגיה, הרכב ואפילו הבנייה כדאי שייקח לתשומת ליבו שבעתיד הקרוב מאוד צרכנים יצפו מכל החברות להציע להם פתרונות דיור, תחבורה ואנרגיה, שהם לא רק נקיים אלא גם ברי קיימא. כך למשל חברות רכב מובילות כמו וולקסוואגן, מרצדס ו-וולוו כבר מתכננות רכבים היברידיים או אלקטרוניים, ובסדרות שלמות. חברות אנרגיה כמו טסלה עובדות על ייצור בטריות שיספיקו לתפעול כל הבית. חברות בנייה אולי יעברו לגידול חומרי הגלם לבנייה. בקיצור העולם עובר לירוק. מה איתכם?

Apple Watch Launch Campaign

השעון צילצל והוא כבר כאן

היו הרבה מאוד דיבורים על ההשקה של השעון של אפל… ובעיקר על המחיר שלו. במסורת “אפלית” טיפוסית, השעון מושק בגרנדיוזיות עם שלושה סרטים גדולים המתמקדים פחות בטכנולוגיה ויותר בצורה בה השעון יתאים את עצמו לחיים שלנו. הסרט הראשון מלווה אותנו מרגע ההשכמה לאורך כל היום.  שני הסרטים הנוספים (כאןוכאן)מתמקדים יותר בפן הרגשי, כשלאורך הסרטונים השעון והפיצ’רים שלו משולבים בטבעיות; מפתיחת דלת החדר במלון ועד תשלום ללא מגע יד אדם ועוד פיצ’רים רבים

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *