רשת אקסקלוסיבית אחת והרבה קניות

רשת חברתית אקסקלוסיבית ביותר

אנחנו כבר מזמן מכירים את טרנד הרשתות החברתיות הייעודיות אבל הפעם זה שונה. לפני שבוע הושקה הרשת החברתית הייעודית הראשונה למנהלי שיווק: Shocase. זה המקום להתעדכן בחדשות הכי חמות בתחום השיווק אבל גם המקום להציג את עבודות השיווק שלכם, לקרוא על מחקר, אסטרטגיה ולעשות נטוורקינג ומינגלינג עם בכירי עולם השיווק. משווקים מובילים כמו אפל ודיסני כבר נמצאים ברשת. מתי אתם מצטרפים?

הכל למכירה בלחיצת כפתור

מי שמרבה לבקר בפינטרסט כבר וודאי ייחל בסתר ליבו לקנות את מה שליקט בסבלנות רבה כל כך. ובכן בקרוב זה יתאפשר! לפני שבוע חברת פינטרסט הודיעה כי לצד כפתור ה-Pin It הרגיל שלה, היא תאפשר למשווקים להוסיף כפתור נוסף “Buy It” באמצעותו יוכלו לרכוש את הפריט המוצג בלחיצת כפתור. הצבע שנבחר להעביר למשתמשים באפליקציה את המידע כי הפריט למכירה הוא כחול ולא אדום. ניתן לדפדף בין עיצובי המוצר השונים, לחפש לפי מדרגת מחיר ולסיים את הרכישה באמצעות כפתור ה-Buy It המחובר ל-Apple Pay או לכרטיס אשראי. למידע נוסף ולסרט הקייס….ואם כבר שאלתם, גם אינסטגרם מתכננים להוסיף “כפתורי פעולה” לרבות כפתור קנייה.

מה זה הסרט הזה!

אם לא די בכפתור קנייה חדש בפינטרסט, אז דעו שהפלטפורמה גם משיקה פורמט אחר חדש: Cinematic Pins. מדובר בסוג של אינטגרציה של אנימציות קצרות בדומה למה שעשו בשבוע שעבר בפייסבוק שם גם ניתן לצפות ב-Animated Gifs. אין ספק שהולך להיות מעניין!

לשתות עכשיו!

אנחנו מנטרים היום את הכל: את פעימות הלב שלנו, את התדירות בה אנו עושים פעילות גופנית ואפילו את מספר הקלוריות שאנחנו צורכים. פרויקט חדש בקיקסטארטר מציע בקבוק מים שמאיר כאשר אנחנו צריכים לשתות. הבקבוק פועל בטכנולוגיית IOT ומחובר לאפליקציה המנטרת את כמות המים שאנחנו צורכים. לצפייה ותמיכה בפרויקט ליחצו כאן.

בובה הולכים לים?

בכדי ללמד ילדים עד כמה חשוב להימרח בקרם הגנה בים, יזמה חברת ניוואה פעילות מיוחדת בברזיל וחילקה לבנים ובנות בובות שרגישות לקרני השמש. כל עוד הבובה לא נמרחה בקרם הגנה, היא מאדימה בשמש וחוטפת כוויה. לצפיה בסרט הקייס ליחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *