רכבים, אבות, אוכל, טיילור סוויפט ואמנה אחת. כל מה שחם השבוע

clip_image001

פרסומת מותאמת לכל סוג של תוכן

הכירו את הקמפיין האחרון של חברת Volvo לדגם ה-XC60. רכב חדש עם 60 פיצ’רים חדשים. מדובר בקמפיין פרירולים המתאים את הפרירול לסוג התוכן בו ביקש הצרכן לצפות. דרך גאונית לא רק לטרגט את המסר אלא גם להפוך קמפיין פרירולים  – פורמט פרסום אפקטיבי ביותר אבל בואו נודה בזה – לרוב לא מעניין כל כך – ליצירת אומנות. לצפיה בקייס ליחצו כאן.

clip_image002

להיות אבא

בשבוע האחרון, לרגל יום האב הבינלאומי, מהלכים רבים שטפו את הרשת. זה שתפס את העין שלנו היה דווקא קמפיין מרגש של המותג Dove המתאר את הרגע הראשון בו אדם מגלה שהוא אבא. לצפייה בסרט ליחצו כאן.

clip_image003

אוהבים לאכול מלוח?

הרבה אנשים אוכלים מלוח מידי. זה יכול לגרום לשורה של בעיות תפקוד לרבות לחץ דם גבוה מידי. הבעיה? כשמתבלים במלח, לרוב אנחנו לא רואים כמה מלח אנחנו שמים. זו הסיבה בגללה ארגון ה-Fundacion Favolo השיקו מלח בצבעים תחת שם המותג “המלח הנראה”. משאירים לכם את העונג לצפות בקייס המלא כאן.

clip_image004

נדרשת אמנת פרסום

בשבוע שעבר, בכנס שערכו פייסבוק ועיריית תל אביב, שנקרא “יוצאים מהארון לפרסומות”, העביר מנכ”ל באומן בר ריבנאי, מר יוסי לובטון, הרצאה שכותרתה “האם אנחנו גזענים?”. התשובה החד־משמעית היתה: “כן. זו המציאות של המפרסמים ומשרדי הפרסום” אבל למציאות הזו יש פתרון. נדרשת אמנת פרסום שתחייב את כולנו. לכתבה בעתון TheMarker ולמצגת המלאה הקליקו כאן.

clip_image005

מה מותגים יכולים ללמוד מטיילור סוויפט

טיילור סוויפט בת 25 והיא שווה 200 מיליון דולר. עם 4 אלבומי מולטי-פלטינה, 7 פרסי גראמי, 44 מיליון עוקבים בטוויטר, 34 מיליון באינסטגרם, טיילור סוויפט היא הכוח הכי חזק בתעשיית המוסיקה כרגע. אז חשבנו ששווה לנסות ללמוד ממנה משהו בכל הנוגע למותגים. פוסט חדש בבלוג המשרד כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *