קדחת ה-Emoji

להזמין אוכל רק עם Emoji

לפני כחודש זכה קמפיין דומינוס בפרס הגרנד טיטניום הנחשק על הזמנת פיצה באמצעות מסרון עם Emoji של משולש פיצה. צורת התשלום והזמנת ה- Take Away תפסה וכעת מתרחבת לעוד כל מיני פלטפורמות; לדוגמה, כמו זו של חברת סטארט אפ חדשה בשם Fooji . כל שעליכם לעשות הוא להירשם לשירות, להזין את כרטיס האשראי ולשלוח טוויט עם המנה שאתם חושקים בה. הם כבר ידאגו לכל השאר. למידע נוסף ליחצו כאן.

רשת אופנה שמקדמת ShopLifting?

Harvey Nichols היא ללא ספק רשת האופנה המקדמת את מהלכי הפרסום והשיווק המעניינים ביותר בתחום האופנה. אם בעבר הם הציעו לצרכנים שלהם ליין של אביזרי אופנה זולים לחג המולד כדי שאת שאר הכסף יוכלו לבזבז על עצמם, אז היום הם מקדמים באמצעות סרט חביב וחצי מצויר של Shop lifters את כרטיס המועדון וההטבות החדש שלהם. למה? כי ככה לא תצטרכו לגנוב!  זווית חדשה והסתכלות מרעננת על פרסום כרטיסי הטבות ואופנה בכלל. ואם עוד לא שבעתם, הנה עוד מהלך מבריק של Harvey Nichols, הפעם לגיוס העובד המושלם עבורם. תיהנו!

הנסיכה והצפרדע גרסת 2015

אז זה המקום להודות שלמצוא חזייה זה לא ממש מסע תענוגות. נהפוך הוא. מדובר בשעות של מדידות, כיתות רגליים בין חנויות. זה לוחץ, זה גדול מדי, זה לא מחזיק, זה לא נוח.. וכל זה עוד לפני שדיברנו על יופי. Triumph מדברים על הנושא באופן מחוייך עם סרט מצויר מוזיקאלי וחביב איתו תשמחו להעביר שתי דקות. בקיצור, תוכן מצוין אשר גם מוגש באופן לא שגרתי.

חנות באמצע שומקום

אופנת בגדי ספורט השוודית Peak Performance אשר ביקשה לדרבן את לקוחותיה לצאת אל הטבע ולגלות אותו, יזמה מהלך ייחודי. הרשת פתחה חנויות פופ אפ וירטואליות בחיק הטבע והציעה לקהל לקוחותיה לקבל את מרכולתן חינם.

עם קאץ’ קטן, פעמיים ביום בלבד: בדיוק לפני הזריחה והשקיעה – הזמנים המתאימים ביותר להתעמלות מחוץ לבית וגם השעות היפות ביותר ביום. ללא ספק, חווית קנייה לא שגרתית ומהנה כפליים: גם ספורט וגם קניות תחת כיפת שמיים יפיפייה.

לצפייה בסרט קייס ליחצו כאן.

המסך אולי קטן, התגובה עוצמתית

מחקר חדש מוכיח כי בניגוד למה שניתן היה לצפות, מסך המובייל שלנו מספק לנו חוויה עוצמתית יותר מזו של הטלוויזיה. ניראה כי בכוחו של המסך הקטן לייצר עוצמת רגשות גדולה יותר, מעורבות גדולה יותר, תשומת לב רבה יותר ומוטיבציה רבה יותר לפעול מאשר מסך הטלוויזיה שלנו. נתונים לא מפתיעים אם חושבים על זה שלרוב מדובר בחוויה אישית ואינטימית מאוד שאנחנו יזמנו מלכתחילה. סרט אודות המחקר ניתן לראות כאן ואת הדו”ח המלא ניתן להוריד כאן. אז נשאל שוב: איפה אסטרטגיית המובייל שלכם עומדת?

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *