פרסום חכם

חכמים השניים מן האחד

לפני מספר שבועות השיק מותג השוקולד מילקה אפליקציית גיימינג חדשה. מטרת ההשקה הייתה להמשיך להצמיח את קטגוריית העוגיות של המותג אשר חרט על דיגלו כערך מרכזי את ערך ה-sharing. במהלך גאוני החברה יצרה אפליקציית משחק שניתן לשחק בה עם בין 2 ל-9 מכשירים ניידים (סמארטפון או טאבלט), להתחרות בחברים ולזכות במוצרים וירטואלים, אווטארים וקופונים. ההברקה האמיתית אבל היא העובדה שהמשחק המשותף לא רק מגביר את ההנאה מפעילות המותג אלא מגביר גם את הויראליות שלו שהרי מי לא ילחץ על החבר שלו שיוריד גם את האפליקציה! לצפייה בקייס ולצפייה בסרטון.

11247929_108124342854344_1244555952_n

רי-טרגטינג כיוטיליטי

מכירים את הבאנרים האלו שעוקבים אחריכם לכל מקום אחרי שחיפשתם מוצר מסוים? אותם דילים ומפרסמים שלא מבינים שאם לא לחצתם בפעם הראשונה בבאנר שלהם, כנראה שגם בפעם השנייה (והשלישית) לא תלחצו. זה יכול להיות מטרד לא נורמלי, אלא אם כן מתחילים לחשוב עליהם אחרת… מי שעשו סוויץ’ מחשבתי בכל הנוגע לריטרגטינג הם חברת המיזכרים פוסט-איט המאפשרים לכם לרשום לעצמיכם תזכורות שיעקבו אחריכם במרחב האינטרנטי. סוף סוף באנר עם תועלת! לצפייה בקייס המלא ליחצו כאן

תשלום בלתי אמצעי

המירוץ לתשלום הדיגיטלי כבר החל מזמן ובקרב הזה נוחות ומיידיות הם שם המשחק. הפתרון הראשון אשר יצליח להיות מוטמע כדרך יומיומית לתשלום יזכה. ברוח הזו השיקה בחודש שעבר חברת אמריקן אקספרס צמיד הפועל בטכנולוגיית NFC ומאפשר תשלום באמצעות צמיד פיטביט, באופן שמחליף את כרטיס האשראי. ובזירת העולם הדיגיטלי השיקה חברת PayPal אפשרות לביצוע תשלום בלחיצה אחת – מבלי שתידרש להזין שם משתמש, סיסמה וכו’.

המרחק בין זר לחבר

אז איך מפרסמים מותג פונקצינאלי לחלוטין בדרך אמוצינאלית? לא פשוט, אבל מותג מי הפה ליסטרין עשה זאת בהצלחה רבה. כאשר המותג גילה כי המרחק המבדיל בין חברים קרובים לבין זרים הוא רק 60 ס”מ, הם יצרו קמפיין פוסטרבורד אינטראקטיבי בו נראה גבר או אישה מגיב לאדם שניצב מולו. החוויה שנוצרת מהפנטת ומעבירה את הצרכן מסע רגשי חוויתי הנחתם במילים: “הקסם עובד כשמעיזים להתקרב”. מסר הולם בהחלט למי פה. לצפיה בפעילות הקליקו כאן.

מייצרים הזדמנויות

כשאתה מותג רכב, השאיפה הגדולה ביותר שלך היא לגרום לאנשים להתנסות בו;  הרי ברור שהסיכוי שמי שנהג ברכב ונהנה ממנו גם יקנה אותו בפועל, גדל. (תחשבו על הרכב ששכרתם בפעם האחרונה שהייתם בחו”ל). בכל אופן חברת מיני בסינגפור החליטו שהזמן הטוב ביותר לטרגט לקוחות פוטנציאליים הוא כשהרכב שלהם מתקלקל והם זקוקים לגרר. רוצים את כל הסיפור? ליחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *