פלטפורמות חדשות של יוטיוב וגוגל, ילדים עשירים ופרסומות מותאמות אישית

fiver, wearables, henry's

youtube360YOUTUBE: בקרוב תוכלו לצפות בווידאו 360

בחודשים האחרונים החזית החמה ביותר היא חזית הוידאו. חברות YouTube ו-Vine כבר השיקו כל אחת ערוצים ייעודיים לילדים. עכשיו תור הגיימרים וצרכני האקסטרים לזכות לקצת תשומת לב מצד ענקיות הווידאו. כך השיקה השבוע חברת יוטיוב פלטפורמה בה תוכלו בקרוב מאוד לצפות בסרטים ב-360 מעלות. חברת גוגל כמובן לא נשארת חייבת ומקדמת פלטפורמת מציאות מוגברת (Augmented Reality) הנראת מבטיחה ביותר. סמסונג גם היא נמצאת במרוץ והשבוע היא אפשרה לזוג החיים במרחק רב זה מזה, ליהנות מחווית לידה במציאות מוגברת.

henrys

הילדים העשירים של מחר

תכירו את דור המיליניאלס החדש. ה- Henry’s. ראשי תיבות ל- “High Earning, Not Rich Yet”. מדובר במילניאלס עם תזרים מזומנים ניכר אבל ללא הון נצבר. אלה צרכנים שרוכשים מוצרי יוקרה אבל בד בבד מעדיפים לשכור דירה על פני להיות הבעלים של בית. הם מעדיפים לנסוע עם Uber מאשר לרכוש רכב. על פי דוח חדש של חברת גולדמן סאקס לדור הזה צפוי כוח פיננסי לא מבוטל. כוח שרק יילך ויגבר.

smartphone

מילניאלס עורכים קניות בסמארטפון

על פי מחקר שנערך באנגליה עבור איגוד חברות הסלולר, נראה כי הסבירות להתחיל ולסיים את מסעות הקנייה שלהם בסמארטפון היא הגדולה ביותר בקרב צרכני המילניאלס – בני גיל ה-18 עד 34. 18% אחוז מהם מתחילים את מסע הקניות שלהם בסמארטפון ו-13% גם מסיימים את מסע הרכישה שלהם בסמארטפון. כדאי להפיק מסקנות!

wearable

טכנולוגיה לבישה תשנה את עולם הביטוח

בראיון למגזין ברנד רפאבליק אומר מנכ”ל חברת Direct Insurance הבריטית כי טכנולוגיות לבישות ישנו את עולם הביטוח כפי ששתילת “קופסאות שחורות” ברכבים עשה לתעשיית ביטוח הרכב. הוא מציין כי מהות הביטוח הוא להעריך סיכון – טכנולוגיה לבישה תאפשר לחברות הביטוח לתפור לכל צרכן הצעה מותאמת לו אישית. לפרטים נוספים ליחצו כאן.

fiber

בקרוב פרסומות טלוויזיה מותאמות אישית

שבוע חברת גוגל הודיעה כי היא בוחנת מערכת ניטור חדשה עבור הגוגל פייבר TV. מדובר בקופסה חדשה שתתחבר לטלוויזיה ותוכל להתאים את פרסומות לאינדיוידואל ולתחומי העניין שלו. זו מערכת שתאפשר גביה על פרסומות שנצפו באמת. היא גם תאפשר למפרסמים לטרגט קהל יעד על פי מיקומו הגיאוגראפי וכך לשלוח לכל אחד הצעה קונטקסטואלית המותאמת לו.  לכתבה המלאה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *