על נאמנות, פרסום אינטראקטיבי והטרנדים החמים בריטייל

למה הכרת תודה גוברת על נאמנות מותג

מותגים חפצים בצרכנים נאמנים. הסיבה פשוטה. לקוחות נאמנים קונים יותר, משלמים יותר ומפנים יותר לקוחות חדשים למותג. אבל מחקרים מראים כי נאמנות נמצאת בירידה. צרכנים קונים מגוון גדול יותר של מותגים מבעבר וגם עוברים יותר בין מותגים מאשר בעבר. למה? על פי מחקר חדש נראה כי 73% מהצרכנים היום מצפים שנאמנות תהיה כביש דו סיטרי אשר יאפשר למותגים להראות לצרכנים את הכרת התודה שלהם על הבחירה שלהם במותג.

 

קוסמטיקה חכמה | טסטר וירטואלי

מכירות את זה שאתן עומדות מול דוכן מוצרי האיפור ומנסות מוצר אחרי מוצר? זה יכול די מבלבל זו הסיבה שמיזם ישראלי חדש בשם EZFace מאפשר לצרכנים לנסות מוצרי קוסמטיקה (וגם צבעי שיער) באופן וירטואלי וכך למצוא את מוצרי הקוסמטיקה אשר יתאימו לתכונות ולצרכים שלהם. כל שנדרש הוא לצלם תמונה באמצעות המצלמה שמותקנת בעמדת המכירה, לסרוק את הברקוד של מוצר הקוסמטיקה הנחשק, ובתוך שניות, הטכנולוגיה תיישם את האיפור על גבי התמונה שלכם כדי ותספק לכם תצוגה מקדימה למראה החדש שלכם. על בסיס מראה זה היא תציע לכם מוצרים משלימים וגוונים שהכי מתאימים לפרופיל שלכם. לסרטון הדגמה לחצו כאן ולאפליקציית המובייל לחצו כאן.

 

הסוף להחזרות

מחקרים מראים כי כמעט מחצית מכל רכישות הבגדים שנעשות באינטרנט מוחזרות בשל אי התאמה טובה של המידה. זו הסיבה שמסחר אלקטרוני של פריטי אופנה מהווה רק 15 אחוזים מכלל מכירות האופנה. בגד חדש חכם, LikeAGlove,עומד לשנות את המצב הזה: לובשים את הבגד החכם ותוך שניות הוא מודד את הגוף שלכם ומשגר את הנתונים שלכם באמצעות טכנולוגיית Bluetooth ליישום LikeAGlove בטלפון שלכם. עכשיו כל שנותר לך לעשות הוא לחפש את הפריט הלבוש המבוקש בעזרת מנוע החיפוש של LikeAGlove. מובטח הפעם שהוא יתאים לך כמו כפפה ליד! לסרט דמו ליחצו כאן

 

תחרות אינטראקטיב – IAB

מידי שנה מתקיימת תחרות ה- IAB – מקור מצויין לחקור את המתרחש בזירת הדיגיטל.

בתחום האפליקציות הממותגות, חברת טאקו בל זכה בפרס זהב על אפליקציית ההזמנות החדשה שלה, טרגט זכתה בפרס הכסף על יצירת חווית קניות ייחודית וחברת הסלולר טורסל קיבלה ארד על אפליקציה ייחודית לניהול מחלת הסכרת. לצפייה בשלושת הקייסים לחצו כאן

 

הטרנדים החמים בריטייל

רוצים לדעת איך תראה השנה הבאה? מה ישתנה בעולם הקמעונאות? PSFK היא חברה שעוקבת מקרוב אחרי שינויים בנוף המסחרי. כמידי שנה היא הוציאה דו”ח טרנדים לשנה הקרובה. לקריאה לחצו כאן

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *