עולם אינטראקטיבי | מרחובות חכמים ועד לתחתונים חכמים

מסר חורפי

מי שחי בארץ גשומה יודע שזה יכול לדכא את מצב הרוח. אז בסיאול הסובלת מגשמי מונסון שלושה שבועות בשנה, יזמו גרפיטי צבעוני שיאיר את רחובות העיר, ויתגלה לציבור רק כשיורד גשם. איך עשו את זה?השתמשו בצבע הידרוכומטי – שהופך במגע מים משקוף לצבעוני. עכשיו תחשבו על מסרים עונתיים או מוצרי חורף מובהקים שיקודמו בדרך הזו. יכול להיות מעניין וסופר רלוונטי.

שופינג יכול להיות חוויה מפחידה

בכל העולם חגגו השבוע את ה-Halloween, וגם בטסקו לא עמדו בפני הפיתוי, וניצלו את ההזדמנות להתעלל במבקרים. אבל מה שנפלא באמת היא כמות התוכן שהרשת יצרה סביב החג. מהצעות איפור, ועד לתפאורה מפחידה באמת והצעות להרכבת תפריט בריא שכולו חגיגה.

כמובן שהם לא היחידים שקפצו על עגלת ה-Halloween. הנה עוד דוגמה למותג סוכריות חמוצות וגם קישור לעמוד הטרנדים הייעודי של גוגל ה- Frightgeist.

הרשת החברתית הקטנה בעולם

מותג האופנה הצרפתי The Kooples יצר אפליקציה חברתית לזוגות בלבד. לאפליקציה קוראים Blackout, כיוון שאחת התכונות שלה היא האפשרות לחסום כל טלפון, הודעה או מייל כי הרי מה שבאמת חשוב בזוגיות זה הביחד. לאפליקציה יש גם פיצ’ר שובב יותר שנקרא Glitch המאפשר למשתמשים לשלוח תמונות חושפניות זה לזו שיתגלו רק אם יעבירו אצבע במקום הרצוי. ואם לא די בכך, האפליקציה גם תספור את אורך הקשר שלכם עד ליום, דקה ושנייה. בקיצור, חוויה מעניינת ואינטימית המבקשת לחזק את מיצוב המותג כאופנת “לו ולה”. לצפיה בסרט האפליקציה לחצו כאן.

יש חדש בתחום היגיינת הנשים

האמת העירומה על היגיינת נשים היא, איך להגיד את זה יפה, שלפעמים למרות כל הטמפונים והפדים ההגיינים, עדיין יש תקלות. כשזה קורה, וזה קורה, זה לא נעים. אבל היום יש פתרון! חברת הלבשה תחתונה בשם Thinx מציעה תחתון בלתי חדיר שמבטיח למנוע אסונות. ועל כל זוג שנרכש הם גם תורמים פדים היגיינים לנערות מתבגרות באפריקה, אשר מידי חודש נאלצות להפסיד שבוע של בית ספר בגלל ביקור “הצבא האדום”. לצפיה בסרט הקייס לחצו כאן.

Amazon פותחים חנות ספרים

כבר זמן מה שחברת אמזון שוקלת לפתוח חנות ספרים פיזית. והשבוע היא סוף סוף עשתה זאת! החנות הראשונה, שנפתחה בסיאטל, תשען באופן ניכר על פלטפורמת הדיגיטל של המותג: היא תציג את ביקורות הצרכנים לראווה בחנות, את מספר המכירות שהיו לפריט מסוים ואף תסתמך על פלטפורמת ה-Goodreads כדי להחליט איזה מלאי להחזיק בחנות. מדובר בקרוסאובר מעניין במיוחד של העולם הדיגיטאלי לעולם הפיזי. נהגנו להאמין שחנויות דיגיטליות יביאו, בסופו של דבר, לקריסת החנויות הפיזיות. אך מסתמן כי העתיד הוא למעשה בשילוב נכון של השתיים שיביא את הטוב משני העולמות ויעצים את חווית הקנייה בשביל הצרכן. פרטים נוספים בכתבה המלאה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *