סיכום טרנדים #26 – מסטיק דביק במיוחד וקקי של חד קרן

Viral Video Chart

במקום הראשון, סרטון של חברת המסטיקים Extra שגרף בשבוע אחד כמעט 80 מיליון צפיות, ונשען על התובנה שאקסטרה מסטיק מקרב בין אנשים. כמה מותגי מסטיק בנו סיפור סביב התובנה הזו בעבר, וExtra- עשו זאת בצורה הכי קיטשית, אבל גם מסתבר שהכי אפקטיבית. שוברים את הראש על איך לעורר אצל אנשים רגש? חושבים שלאנשים נמאס מקלישאות? כנראה שלא. מדובר במיקרו-סיפור אהבה שלא פוסח על אף קלישאה: חיוך נבוך, השתובבויות בפארק, ריב פוטוגני, קונפליקט הכרחי וכמובן סוף מאושר. והפסקול, דביק ככל האפשר. אבל זה עובד.

במקום השני, Squatty Potty. מסתבר שהדרך הכי טובה…להתפנות, היא בכריעה, ולא בישיבה. לכן פותח מוצר שמתחבר לאסלה ועוזר לכם לעשות בדיוק את זה. הפרסומת של זה מצחיקה מאוד, ומשתמשת בחד קרן כדי להעביר את המסר הלא פוטוגני, ככה שהוא מאוד מאוד (מאוד) ברור, ועם זאת מצחיק מאוד ולא דוחה.

שתי פרסומות ל-Samsung בטבלה: הראשונה, #OptionsIncluded במקום השלישי, שמציגה בקצרה פיצ’רים מיוחדים שהופכים את הטלפון לאישי יותר. השנייה, “It’s not a phone, It’s a Galaxy” במקום החמישי, המציגה את אופציית ההטענה הניידת (ויש גם אזכור/השחרה לאייפון). המוסיקה מעולה ומשחקת פה חלק משמעותי.

YouTube Trends

טוב, זה יהיה קצר הפעם. שירי הפסטיגל השתלטו כמעט לחלוטין על הטבלה ונמצאים בחמשת המקומות הראשונים בכל שכבות הגיל. אגב, השיר הכי פופולרי הוא דווקא לא שיר הנושא, אלא שיר שמדבר על ה”אנשים השקופים” בתיכון עם מילים כמו “מה יקרה פה כשהרוב יתחיל לחשוב, כי נמאס להיות שקופים”.

פרסומת מקודמת של WAZE שמציגה את העיצוב החדש מופיעה במקום הראשון בגילאי 55-64.

 

Google Trends

מה ישראלים חיפשו השבוע? שוב, אינתיפאדה: צבע אדום, פיגוע בירושלים, רעננה, קריית אתא, פסגת זאב, קבר יוסף, גן שמואל, Israel News, ynet חדשות, חדשות 2, ראש עיריית נצרת, שיצא נגד ח”כ עודה בזמן שהתראיין בעיר ולוסי אהריש בהתבטאויות נגד קיצוניים. ובאותו הקשר גם גז מדמיע, תרסיס פלפל, נונצ’קו ורשיון נשק.

מה עוד? למאר אודום, שחקן NBA  לשעבר והגרוש של קלואי קרדישאן שנמצא מעולף בבית בושת לאחר מנת יתר (ובינתיים כבר הספיק לחזור להכרה), נייט האפמן, שחקן מכבי תל אביב לשעבר שנפטר, אורן חזן שתובע את עמית סגל על הכתבה על התקופה שלו בבורגס, ויונדאי שהשיקה טוסון חדש.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *