סיכום טרנדים שבועי #5 בסימן פורים!

יוטיוב טרנדס:

שוב במקום הראשון, סרטון של V15. גם מצוין, עשוי מצוין כמו הקודם, אבל פחות רגשני ויותר מניע לפעולה ממנו. אז עולם התוכן להחלפת השלטון הוא מאוד יפה ומאוד ויראלי, אבל האם הוא מצליח לעשות יותר מרק לשכנע את המשוכנעים?

בחנוכה הגיע לחמישייה הראשונה מקבץ שירי ילדים לחג, והנה שוב, במקום השני ובמקום החמישי, מקבץ תכנים לילדים לכבוד פורים.

במקום השלישי, פרק ההדחה של המירוץ למיליון בו נפרדנו מדניאל ומאירי. ביי דושים.

במקום הרביעי, שוב המירוץ למיליון! ראש בבטון, גלבה של הלייףףףף, לילי וליליאן ברמיקס של נוי אלוש

Viral Video Ads:

שוב במקום הראשון, ובצדק, הפרסומת של דיסני

במקום השני, פרסומת לשמן מנועים קסטרול מאפריל 2014, שחזרה לכותרות. אולי בגלל מהלך חדש של החברה, בו היא שולחת באופן וירטואלי מעריצים ל”מונדיאל של הקריקט” (זו חברה הודית, כן?). קסטרול מבקשת ממעריצים לשלוח תמונות וקטעי וידאו, דרך אפליקציה שבנתה במיוחד, בהם הם מעודדים את הקבוצה, אותם היא תקרין על אחד מהמסכים הממותגים שלה בתחרות עצמה, לעיניי כל העולם (או לפחות לעיניי אנשים שמתעניינים בקריקט). בנוסף, החברה תעלה פוסטים של התוכן הזה ברשתות החברתיות.

במקום השלישי, סרטון של lovehasnolabels.com. עם מסר שלמרבה הצער עוד לא מובן מאליו ב-2015, Love is Love.

במקום הרביעי, שוב במצעד, פרסומת ה-Just Take It של אדידס

במקום החמישי, פרסומת לאאודי ממאי 2013 עם ליאונרד נימוי (לנצח ספוק “Live Long and Prosper” מסטאר טראק). קפצה חזרה בצפיות בעקבות מותו של נימוי בשבוע שעבר.

גוגל טרנדס:

פורים! עדלאידע, מגילת אסתר, צום תענית אסתר, נאום נתניהו בקונגרס וחנין זועבי בעקבות תקרית המים.

http://www.google.com/trends/hottrends#pn=p6

ולסיום, פורים שמח מבאומן בר ריבנאי! J

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *