נייקי: קמפיין Find Your Greatness

נייקי, שלא נכללת בין נותנות החסות הרשמיות של האולימפיאדה, ולפיכך מוגבלת בפרסום סביב האירוע, עלתה בקמפיין חתרני שמותח את גבול חוקי איסור הפרסום לקצה: הקמפיין מתמקד בספורטאי היום-יום (בניגוד לספורטאים המקצוענים) ששואפים למצוינות בתנאים שלהם, שמציבים ועומדים במטרות אישיות ו"קטנות" ומגדירים מחדש את המושג "Moments of Greatness". הנקודה היא שגם אם אתם עושים ספורט הרחק מהאולימפיאדה הנוצצת, הגדולה שלכם אינה פחות חשובה. המהלך הגלובאלי בכיכובם של אנשים אמיתיים סובב סביב מקומות שונים בעולם שהמשותף להם זה השם לונדון (חוץ מלונדון בריטניה, עיר האולימפיאדה, שנייקי מנועה מלהזכיר בפרסום)

 

image

סרטון השקת הקמפיין: הסרטון הופץ לראשונה במדיה החברתית וערוצים דיגיטאליים ב- 25 ליולי ונתמך בעמוד הבית של נייקי ביוטיוב. הקמפיין מונף בעזרת קידום גלובאלי בטוויטר ע"י שימוש בתאג #findgreatness במטרה להצית שיחה סביב הדרכים בה אתלטים בכל העולם מוצאים את ה"גדולה" האישית שלהם. לאחר ההפצה המוקדמת הסרטון עלה לאוויר בטלוויזיה ב- 27 ליולי ב- 25 מדינות ברחבי העולם.

httpvh://youtu.be/_hEzW1WRFTg

סרטוני ההמשך: סרטוני ההמשך  מתמקדים באנשים ה"פשוטים" סביב העולם ורגעי הגדולה האישיים שלהם. הסרטון הראשון מתמקד בניית’ן, ילד אמיץ ומעורר השראה בן 12 בעל משקל עודף שרץ באיטיות בדרך כפרית בלונדון, אוהיו. הסרטון גרר הרבה תגובות אוהדות אך גם ביקורת על ניצול ציני של הילד מצד נייקי:

httpvh://youtu.be/LsXRj89cWa0

הצצה לסרטונים הבאים תוכלו לקבל כאן:

image

ממשקים דיגיטאליים: הקמפיין מתממשק לקהילת Nike+ שלאורך החודש הקרוב תשיק סדרה של משימות מעוררות מוטיבציה כולל משימת Greatness is Ours שמטרתה להפוך את התאריך 12.8 ליום הכי פעיל בהיסטורית קהילת Nike+.

http://gameonworld.nike.com/#en_US/findgreatness

image image

image

image

להשראה נוספת: BBR Wiser

dapoxetine vd

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *