מעניין השבוע: טוורקינג, דרונים, סנאפצ’ט

Twerk

SO HOW DOES THIS MAKE YOU FEEL?

לרוב כשאנחנו באים למכור מוצר, אנחנו מתמקדים בפיצ’רים שלו. בתכונות הפיזיות שלו, בתועלת שהוא מספק ופחות באיך שהוא גורם לנו להרגיש. אבל כשמפרסם בוחר להתמקד דווקא במה שהמוצר גורם לנו להרגיש, נוצרת תוצאה מעניינת עם מסר סופר ברור. תיהנו!

Madonna

“מחוברים”

מדונה היא חלק אינטגרלי מסצנת הפופ כבר 30 שנה וכל פעם היא יודעת להמציא את עצמה מחדש ולהיות רלוונטית לרוח התקופה. והפעם היא עושה את זה באמצעות השקת הקליפ החדש שלה לשיר “Living For Love” בסנאפצ’ט,

עם בונוס גישה לתכנים אקסקלוסיביים והצצה אל מאחורי הקלעים.

Durex Double fun

חוגגים את חג האהבה עם שימוש מדיה ייחודי

השבוע הייתה חגיגה גדולה סביב חג ה-Valentine’s Day. כמתבקש כל חברה יצאה עם קמפיין משלה – המעניין הוא דווקא השימוש במדיה. חברת דורקס למשל השיקה לכבוד החג ולכבוד פתיחת החנות המקוונת הראשונה שלה באנגליה קמפיין רדיו שלא רק נשמע אלא גם נראה (בזמן ששומעים ברדיו, רואים את הפרסומת בטלפון).

Drones

מאגדה למעשה

כולנו שמענו את הסיפורים על החסידה שמביאה תינוקות, ואף סיפרנו אותה בעצמנו לא פעם… כשחברת דאב בברזיל ביקשה לקדם את סידרת מוצרי הטואליטיקה שלה לתינוקות, היא יצרה דרונים בצורת חסידה אשר איתרו נשים בהריון בכדי להעניק להם מתנה לא שיגרתית.

clip_image007[4]

שופינג בתנאי אקסטרים

כבר דובר לא מעט על יצירת חווית קנייה בחנות. משהו שלא ניתן להתעלם ממנו אבל יהפוך אותכם ליעד הדיפולט בכל פעם שיצטרכו מוצר מאותה קטגוריה. מי שמבינים זאת היטב הם מותגי הספורט. האחרון למנף את הטרנד הזה הוא המותג SubZero המציע בכל החנויות שלו חדר הלבשה אקסטרימי בו ניתן למדוד את מעילי הסקי בטמפ’ מקפיאות.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *