מעניין השבוע – אריזות חכמות, אוקיולוס ריפט ואיפה YO?

oculus rift

ללמוד מתעשיית המוזיקה
תעשיית המוזיקה והקליפים היא אחת התעשיות המרתקות ביותר. למה? כי ניתן ללמוד מדרכי הפעולה שלה המון וכיוון שהיא מחדשת ללא הרף. בין אם זה במציאת מודלים עיסקיים חדשים ובין אם זה בשימוש בטכנולוגיה חדשנית תעשיית המוזיקה היא כר פורה לחדשנות. והיום קבלו את הוידאו קליפ הראשון המותאם לטכנולוגיית אוקולוס ריפט.

אוכלי שאריות

האמת המטרידה – מי אוכל את האוכל של הילדים שלכם?
מכירים את זה שהילד מנדנד ומושך אותכם עד לסטנד הממתקים הקרוב לקנות לו ממתקים? אז זהו שלרוב אנחנו מכוונים אותו בבחירות שלו – חלילה לא מדאגה לבריאות שלו (למרות שזה גם שיקול) אלא לרוב כי אנחנו פשוט “מתכננים” לו על הממתקים – פוסט ענק ומחקר מרתק אחד בלינק הבא.

צ'אט בטוויטר

באיחור אופנתי – טוויטר משיקה את הצ’אט הקבוצתי
מה קורה כשפלטפורמה כמו טוויטר פותחת את שעריה לדיונים קבוצתיים של לא פחות מ-20 אנשים? הפיצ’ר החדש מאפשר לצייצנים לנהל לראשונה צ’אט מרובה משתתפים. אדידס הוא המותג הגדול הראשון שעשה שימוש ב- DM (Direct Message) הקבוצתי למטרות שיווק, ואף תיגמל את שלושת המעריצים שהיו הכי מעורבים בקמפיין #ThereWillBeHaters. לינק לכתבה מקיפה בנושא כאן.

איפה YO

שינוי תוך כדי תנועה
לפני מספר חודשים הושקה אפליקציה חדשה בשם “YO”. כל מה שהאפליקציה עשתה היה לאפשר לכם לתת סימן חיים ולשלוח לחבר מסרון אשר כלל את המילה “YO” . די עלוב אם אתם שואלים אותי, אבל זה תפס. למזלינו אבל, אפליקציות משתנות ומתבגרות. כמו טוויטר לפניהם (אשר שינו את שאלת הבסיס סביבה נוסדה הפלטפורמה: “מה אתה עושה עכשיו”) גם YO שינו את חוקי המשחק סביבם נוסדה האפליקציה. היום האפליקציה פועלת כפלטפורמה ל-Curation. אם למשל, אתם רוצים לקבל הודעה בכל פעם שמתפרסמת כתבה ב-TechCrunch, האפפ פשוט ישלח לכם YO. לכתבה המלאה לחצו כאן.

אריזה חכמה

אריזות חכמות
אז איך תדעו שהבירה שלכם ממש ממש קרה ובטמפ’ הנכונה לשתייה? התשובה: דיו המגיב לקור והמאפשר לחברות להשתמש בטכנולוגיה באופן היצירתי ביותר. בירת קונטי מספרת את זה עם PinUpGirl. תיהנו!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *