מנהלי שיווק וטרנספורמציה דיגיטלית

digi

bbr1

 

ניהול המעבר לדיגיטל
התועלות שבמעבר לדיגיטל עבור תאגידים אינו מוטל בספק שכן דאטה הנצברת בעבודה דיגיטלית נכונה מאפשרת לחברות האלו לפגוש את הצרכן, במקום הנכון, בזמן הנכון עם המסר הנכון. הבעיה היא אחרת. מחקרים חדשים מראים שהמעבר לדיגיטל אינו פשוט כלל עבור חברות רבות. לא מפני שהטכנולוגיה אינה קיימת אלא כי ברוב הארגונים קיימת מחלוקת רבה סביב הפרסונה בארגון הנושאת באחריות להובלת השינוי הדיגיטלי והטמעתו בתרבות הארגונית. לכתבה המלאה לחצו כאן.

 

bbr1

חברות ללא קודקוד דיגיטלי
אין הפלא שעבור ארגונים רבים המעבר לדיגיטל כולל מהמורות רבות במיוחד כשלוקחים בחשבון שמחקר חדש של IIC Partners מצא של-76% מכלל החברות אין בכלל Chief Digital Officer? אז אתם שואלים, איך ייתכן שמעל 80% מהחברות מצהירות כי “טרנספורמציה דיגיטלית” הוא נושא הנמצא בראש מעייניהם? ובכן, התשובה (החלקית) אולי טמונה בכך ש-45% מהמנהלים מאמינים כי למילוי התפקיד דרוש אדם עם רקע וניסיון טכנולוגי מוכח בעוד 43% מאמינים כי מיומנויות הליבה של אדם זה צריכות לבוא מתחום השיווק והמכירות. בין אם אתם שייכים למחנה הראשון או השני – דבר אחד בטוח, בשביל תהליך כזה חייבים איש שיווק ביוֹני עם הבנה דיגיטאלית שהיא כבר מעבר לבסיסית. לכתבה המלאה לחצו כאן.

 

bbr1

מנהלי השיווק משלמים את המחיר
תחלופת מנהלי השיווק גדולה מאי פעם ובסקטורים מסוימים מגיעה לכדי תחלופה שנתית של 48% מכל מנהלי השיווק בתחום. תמונה עגומה בפני עצמה שמוקצנת עוד יותר כשלוקחים בחשבון שב-62% מהמקרים האדם שיחליף אותם יגיע מחוץ לארגון – הצבעת אי אמון נוקבת ביכולתם ומיומנותם של שאר חברי הארגון. לכתבה המלאה לחצו כאן.

 

bbr1

תפקיד מנהל השיווק בטרנספורמציה הדיגיטלית
על פי השקפת עולמו של Kim Douglas, סמנכ”ל חברת הפרסום הדיגיטלית SapientNitro ו- Razorfish, מנהלי שיווק חייבים לבחון מחדש ולשנות מהיסוד כיצד כל הארגון שלהם, על כל ענפיו, יענה לצרכן הדיגיטלי החדש. לא מדובר בפעולה שהיא בגדר לצאת ידי חובה על ידי השקת מספר פיצ’רים דיגיטליים באתר החברה אלא  מדובר בשינוי עמוק, הנוגע למהות העסק ופעילות הליבה שלו. שינוי שיש להוביל אותו ולא להיות מובל על ידו. רוצים לדעת איך? קראו את הכתבה המלאה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *