מותגים שלוקחים את ההבטחה שלהם לקצה וגם תוכן, הרבה תוכן.

volvo invisible paint lights cyclistsכשמותג לוקח את הבטחת המותג לקצה

המוניטין של מותג המכוניות Volvo מבוסס בעיקר על הבטיחות המדהימה שלו. היום הוא לוקח את ההבטחה הזו אל מעבר למכוניות שלו: אל רוכבי האופניים. מידי שנה נהרגים באנגליה מעל 19,000 רוכבי אופניים. פעמים רבות זה קורה בלילה, בגלל שרוכב האופניים נבלע בחשיכה. לשם כך המציאה חברת Volvo יחד עם משרד הפרסום שלה את המוצר Lifepaint; תרסיס צבע שקוף הניתן להתזה על האופניים, התיק, הקסדה ואפילו הבגדים, הזוהר ומחזיר אור בלילה, למען בטיחות רוכבי האופניים. לסרטון ולכתבה המלאה. קמפיין המותג כולל פוסטרים שחורים המגלים את המסר שלהם רק בהפעלת הפלאש.

OPI whole alphabet nail polish

דבר אליי בצבע

איפור באופן כללי מאפשר לכל אחת מאיתנו לבטא את האישיות שלה וצבע באופן כללי הינו שפה אוניברסלית.

מותג הלק OPI החליט לקחת את התובנה הזו צעד אחד קדימה ויצרה למעשה שפה שלמה (אלפבית בעל 26 אותיות) שהיא כל כולה צבע. שפה שמבוססת על לק ומאפשרת לך לכתוב מסרים בצבע היתנים לפיענוח באמצעות אפליקציה ייעודית.

מה שמתקבל הוא קמפיין צבעוני, אופנתי, מפתיע ובולט שאין כמותו. המסרים הנכללים בקמפיין שנונים וכוללים משפטים כגון “אל תסמכו על מישהי עם ציפורניים סדוקות” או “400 צבעים שונים ורק 10 אצבעות. החיים כל כך לא הוגנים!”. לסרטון הקליקו כאן ולקמפיין המלא כאן.

Mcdonalds 24 hours fashion

24 שעות של חגיגות מותג ב-24 ערים ברחבי העולם

McDonald’s מפיח חיים באמירת המותג: הקמפיין “I’mLovingIt24” ביוזמת המותג McDonald’s כולל פעלולים במגוון נושאים ברחבי 24 ערים בעולם, במשך 24 שעות. חלק מהפעלולים כוללים בור כדורים ענק בסידני, פאזל ביג מק עצום במדריד, מבוך אושר בבוקרשט; McOrchestra בווינה ותצוגת האופנה בשוודיה . אין ספק שאירוע/חגיגה כזו כוללת את כל המרכיבים שיוכלו לרגש את אוהבי המותג ולהפיח בו רוח של עדכניות ובאזז. לצפייה בחלק מהפעלולים, לאתר ולכתבה המלאה הקליקו כאן.

youtube cards

YouTube עובר לכרטיסיות

כבר שנים שהחברה מאפשרת ליצרני הווידאו שלה להוסיף שכבת תוכן לסרטונים באמצעות נוטיפיקציות. לא עוד. החברה עוברת לשיטת הכרטיסיות. החברה תציע 6 סוגי כרטיסיות (אשר יופיעו בצד הימני של המסך):
· מסחור (כרטיס המאפשר לקדם סחורה של היוצר ישירות מהווידאו)
· גיוס כספים (מקשר את הצופים ישירות לפרויקטים באתרי גיוס כספים)
· וידאו פלייליסט (כרטיס זה מקשר תכני וידאו נוספים ל- playlist)
· כרטיס אתר (המקשר את הצופים ישירות לאתר האינטרנט אליו קשור הסרט)
· ולבסוף כרטיס מימון אוהד – המאפשר לאוהדים שלך להביע את הערכתם לקטעי הווידאו שלך על ידי ביצוע תרומה כספית ישירות בדף הווידאו. לכתבה המלאה

at&t content strategy Netflix

תוכן, תוכן, תוכן: נשק יום הדין

חברות מבינות יותר ויותר את כוחו של תוכן בלכידת תשומת לב הצרכנים. לשם כך חברות רבות מאמצות אסטרטגיה מבוססת תוכן. חברות כמו למשל ענקית התקשורת AT&T אשר הציעה השבוע מנוי חינם לתוכן ב-Netflix או אתר החדשות Business Insider אשר הבין כי גם כפורמט פרסומי – בכוחו של תוכן לעניין את הגולש לאתר שלו הרבה יותר. לכתבה המלאה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *