מדריך משתמש: כיצד מותגים צריכים להשתמש באינסטגרם כדי לפנות לצעירים?

אינסטגרפיקה.pptx

לחץ כדי להגדיל אינפוגרפיקה

אינסטגרם פתחה לאחרונה פלטפורמה למפרסמים, וזו הזדמנות מצוינת להבין כיצד מותגים יכולים לנצל את הרשת החברתית הנפלאה הזו כדי לפנות לצעירים. זו הפלטפורמה לספר את סיפור המותג שלכם בצורה יצירתית וחדשנית, ולהפתיע את הצרכנים שלכם. ריכזנו עבורכם כמה כללים חשובים שיעזרו לכם לדבר אינסטגרמית שוטפת.

צעירים מזהים חוסר אותנטיות בשנייה, ואם לא תהיו זהירים, אתם עלולים בטעות להראות כמו המבוגר שמגיע עם כובע הפוך למסיבות כדי להיראות צעיר ומגניב. האותנטיות חשובה במיוחד כשמדובר בפוסטים ממומנים, משום שאתם בקלות יכולים ליצור הפרעה ולהיצרב בזיכרון כמותג מציק (ומעוקבים אתם יכולים לשכוח). להלן, מספר כללים בסיסיים שיעזרו לכם להשתלב בצורה אורגנית בפיד האינסטגרם של הקהל שלכם, לגרום להם לראות בכם צד שהם עוד לא ראו, ולייצר עוקבים שיבחרו להיחשף לתוכן שלכם באופן שוטף.

  • גלו את הזווית שלכם – לפני שאתם מתחילים להעלות תמונות, חישבו היטב – איך המותג שלכם רואה את העולם? איזה סיפור הוא בא לספר? מה הטוויסט שהוא מכניס אל הדברים רגילים שהופך אותם לבלתי רגילים? חשבון אינסטגרם מוצלח הוא כזה שכשגוללים את הפיד שלו, מבינים מה אופי המותג ומה ההשקפה שלו על העולם.
הפיד של @sharpie מוכיח שכל אחד יכול לקחת טוש ולקשקש, גם אם הוא חובבן גמור.

הפיד של @sharpie מוכיח שכל אחד יכול לקחת טוש ולקשקש, גם אם הוא חובבן גמור.

תובנה אנושית לעומת תובנה מוצרית – יש מלא דרכים לצלם קרואסון שוקולד, כוס קפה, נעלי ספורט. אבל מה הרגע הכי אהוב בלצאת לריצה? אם תדעו ללכוד אותו, “תנצחו” באינסטגרם. אל תתעדו את המוצר שלכם; תעשו חשק. נצלו את הוויזואליות של הפלטפורמה וזקקו בתמונה רגע אחד איתו אנשים יכולים להזדהות באופן אישי. רק כך תעוררו רגש אמיתי.

הפיד של@nike  יגרום לכם לקום מהספה ולעשות ספורט, או לפחות ממש להבטיח לעצמכם שתעשו את זה.

הפיד של @nike יגרום לכם לקום מהספה ולעשות ספורט, או לפחות ממש להבטיח לעצמכם שתעשו את זה.

השקיעו מחשבה בתיאור – תמונה שווה יותר מ-1000 מילים, אבל אם אתם צריכים טיפה יותר, הCaption- (תיאור של כמה מילים שמופיע מתחת לתמונה) יכול לעזור לכם להעמיק את המסר ולספר את הסיפור של התמונה. הוא יכול להיות משעשע, מעורר השראה, אבל בשום פנים לא מכירתי בסגנון “חדש!”. צעירים לא נמצאים באינסטגרם בשביל שתנסו לדחוף להם את המוצר שלכם, לכן מסר כזה לא יעבור את הפילטר של הפלטפורמה ויגרום לכם להיראות אגרסיביים והכי גרוע – בנאליים.

 @benandjerrys תמיד יפתיעו בתיאור משעשע

@benandjerrys תמיד יפתיעו בתיאור משעשע (לחץ להגדלה)

הפיקו תמונות מקוריות המיועדות לפלטפורמה – לקחת תמונה מהפייסבוק ולהלביש עליה פילטר לא הופך אותה לראוייה לאינסטגרם. צרו אימג’ אסתטי, מדויק מבחינת קומפוזיציה ובעל מסר מקורי. זכרו שבאינסטגרם נמצא קהל שמעריך אסתטיקה, וחשוב לצלם תמונות יפייפות שירצו לו את העין ויעוררו את הדמיון, העיקר שלא תבלעו בפיד.

@natgeo מעלים תמונות שהייתם רוצים לתלות אצלכם בסלון

@natgeo מעלים תמונות שהייתם רוצים לתלות אצלכם בסלון

  

אל תהיו מנותקים –

בואו נעשה מבחן קטן. מה אומר לכם ההאשטג –  #TBT?

  1. Truth Be told
  2. Throw Back Thursday
  3. Today’s Best Transformation
  4. Teddy Bear Time

אם נאלצתם לנחש, וגם #wcw, #mcm, #fbf לא אומרים לכם כלום, הגיע הזמן ללמוד. כמו לכל רשת חברתית, לאינסטגרם יש שפה ייחודית שצריך לדעת לדבר בה. אל תהיו זרים, התחברו לטרנדים ולהאשטגים וקיימו את כללי המשחק של הפלטפורמה. אגב, התשובה היא 2.

  • צאו מהמסגרת – תנו סיבה לעקוב אחריכם. אם תעלו לאינסטגרם את אותם תכנים שאפשר למצוא בעמוד הפייסבוק שלכם או בפרסומת בטלוויזיה, אין סיבה אמיתית לעקוב אחריכם. משתמשים צעירים נמצאים בהרבה רשתות חברתיות ונחשפים לתכנים רבים. לכן, אם הם לחצו על כפתור הפולואו והסכימו להכניס אתכם לפיד שלהם, הם מצפים לקבל מכם ערך מוסף; ואינסטגרם זה בדיוק המקום להפתיע ולתת ליצירתיות להשתולל.

חברת  @gap למשל הפיקה סדרת סרטונים קצרה בהמשכים שמופיעה רק באינטסגרם.

 

  • שתפו את העוקבים שלכם – המותגים הכי מצליחים באינסטגרם מרבים להעלות תמונות שצולמו על ידי העוקבים שלהם. כך העוקבים מרגישים שהם חלק מקהילה, ואתם מרוויחים תוכן שצולם על ידי אנשים שבאמת אוהבים את המותג שלכם.
@gopro לוקחים באופן קבוע תמונות שמעריצים העלו לאינסטגרם ומעלות אותן לעמוד שלהן

@gopro לוקחים באופן קבוע תמונות שמעריצים העלו לאינסטגרם ומעלות אותן לעמוד שלהן (לחץ להגדלה)

אינסטגרם היא הרשת החברתית בה נמצא הקהל הצעיר, ועכשיו יש לכם הזדמנות אדירה לפנות אליו ישירות ולגרום לו להתאהב במותג שלכם. חשוב לזכור וליישם את הכללים הללו, במיוחד עם פתיחת האופציה לפוסטים ממומנים שמופיעים לאנשים בפיד מבלי שהם בחרו לעקוב אחריכם. חוסר יישום משמעותו זריקת כסף לפח.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *