לקראת לילות הקיץ החמים

הפסקה מבדרת

בשיתוף פעולה נדיר ובכדי לחגוג למותג KitKat יום הולדת שמונים, יוצאת החברה במהלך גדול אשר יחגוג את ההפסקות המפורסמות של המותג והצרכנים שלו ביותר מ- 72 דרכים. הסנונית הראשונה של מה שצפוי לנו הוא שיתוף פעולה ראשון בין חברת נסטלה לבין ענקית הבידור YouTube, אשר תציע לצרכני חטיף השוקולד הפסקה פעילה בערוץ הבידור האהוב עליהם מידי יום. כל שעל הצרכנים לעשות כדי ליהנות מהפסקה מבדרת הוא לחפש בגוגל בחיפוש קולי את המשפט “YouTube my break”, ומיד תתאפשר לו גישה לחמשת הסרטים החמים של אותו יום. המשך יבוא!

בגדים מחוברים

דמיינו שכדי לעשות swipe בנייד שלכם פשוט תעבירו יד על הג’ינס. ובכן הטכנולוגיה לא רחוקה ובקרוב כל בגד יהפוך למסך מגע: חברת גוגל וליוויס משתפות פעולה בכדי לייצר בגדים “מחוברים”. בקרוב נוכל להגביר את הווליום באייפון או לשלוט על תאורת החדר בהעברת יד על הבגד. לצפיה בסרט ליחצו כאן.

הגנה מפני השמש מתוזמנת היטב

בים אנחנו שוכחים מהכל….אפילו מלמרוח את עצמנו ואת הילדים שלנו בקרם. אבל האמת היא שאפילו לא די להימרח פעם אחת, כי לרוב קרם הגנה מאבד מהאפקטיביות שלו אחרי שעה. אבל מי מורח את עצמו פעם שנייה? מותג קרם ההגנה קופרטון השיק מהדורה מוגבלת של בקבוקים עם טיימר שמכוונים ידנית. מוצר מהמם שעושה חשק!

חוויה בקופסה

המהלך האחרון של פיצה האט גאוני באמת. כולנו יודעים שאין על פיצה וסרט. מדובר בתמהיל המושלם לחוויה המושלמת. לכן, חברת הפיצות הנודעת החליטה לאפשר צפייה בסרט, כמו שצריך, בעזרתו האדיבה של קרטון הפיצה; הפיצה מגיעה עם סטנד לטלפון הנייד ועדשה אופטית המתלבשת על הקופסה. את הסרט מורידים דרך קוד QR (כרגע יש ארבע עיצובים לקופסה ו-4 סרטים שונים). ממקמים את הנייד בקופסה. מזמינים את החברים הכי טובים וקדימה:Action! לסרט הקייס ליחצו כאן

החטיפים הראשונים עם כרטיס טיסה אינטרגראלי

חברת טיסות ה-Low Cost  “טרנסאביה” יוזמת מהלך חדש לגמרי ומשווקת טיסות ונופשים מחוץ לצרפת דרך פלטפורמה חדשה ובולטת! איפה? על גבי מדף הסופר באריזה של צ’יפס וחטיפים אחרים אליהם מתלווים סיסמאות כגון “רוצים קצת פינוק?”, “משתוקקים להפסקה מתוקה”. אין ספק. מהלך Engaging ביותר. לצפייה בקייס ליחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *