חודש של קניות ומודעות לסרטן השד

Black Friday עובר למובייל

יותר ויותר צרכנים היום מחליפים את מסע הקניות הארוך של ימי הקניות המסורתיים כמו Black Friday בפרצי פעילות ורכישה מרוכזים בסמארטפון. כך מדווחת חברת גוגל אשר מכנה את הרגעים האלו “Micro Moments”. על פי אותו מחקר של חברת גוגל, נראה כי בעוד שימי המכירות הגדולים עדיין מושכים אליהם קהל רב, ניכר כי הצרכנים עוברים אט אט מימי רכישה גדולים לרכישה מקוונת לאורך כל ימות השנה.  נכון להיום, מעל ל-30% מכלל הרכישות המקוונות מקורן במובייל. לכתבה המלאה לחצו כאן.

שירות הלקוחות עובר לפלטפורמת Messaging

לפני מספר שבועות, פייסבוק השיקו את  M – עוזר דיגיטאלי אישי. במהותו, מדובר בשירות הדומה לזה של Siri, Cortana (של Microsoft) ו- Google Now אבל מתנהל כולו בפלטפורמת המסנג’ר של רשת פייסבוק – פלטפורמה שאנחנו מורגלים כבר להשתמש בה ומתנהלים בה גם ככה.

אבל מדובר גם בשירות חכם יותר. בניגוד לשירותים המתחרים, M יכול באמת לבצע עבורכם משימות. הוא יכול להזמין לכם שולחן במסעדה, לדאוג למשלוח זר הפרחים שהזמנתם, ואפילו לטפל בסידורי הנסיעה שלכם. איך? כיוון ש-  M אינו מסתמך על בינה מלאכותית בלבד אלא משלב גם שירות אנושי אשר הופך את החוויה לאחרת לגמרי. לצפייה בסרט הסבר לחצו כאן.

אוקטובר: חודש המודעות לסרטן השד

הקמפיינים הכי טובים הם פעמים רבות אותם מהלכים שמעוררים אצלנו את המחשבה: “איך לא חשבנו על זה קודם?!”. לרוב קמפיינים אלו מתאפיינים ברעיון פשוט וברור נורא. כך הוא המהלך שיזמה עמותת “Warriors in Pink” בחסות חברת פורד, לחודש המודעות בסרטן. הבריף היה סטנדרטי: להזכיר לנשים לעשות בדיקה עצמית. הפתרון היה גאוני: סבון עם גושים בולטים שיזכיר לנו הנשים לעשות בדיקה עצמית בכל פעם שאנחנו מתקלחות! לצפיה בסרט הקייס וגישה לאתר העמותה, ליחצו כאן וכאן, ולרכישת הסבון ליחצו כאן.

ודבר אחרון, אם כבר בחודש המודעות לסרטן השד עסקינן, חברת אסתי לאודר בשיתוף פעולה עם קופיקס מוכרת במהלך החודש כוסות קפה ורודות ממותגות עם המשפט “קפה טוב מציל את הבוקר. בדיקה פשוטה מצילה חיים”. בעוד הקפה נועד להעלאת הנושא למודעות הציבור, נמכר זוג עוגיות גרנולה ב-5 שקלים הנתרמים לאגודה למלחמה בסרטן. למעקב אחרי הפעילות והבעת תמיכה צלמו את עצמכם עם כוס הקפה והעלו אותה לאינסטוש pinkcupil#

אמהות הן יוטיובריות מטורפות

על פי מחקר חדש של גוגל 83% מהנשים מחפשות תשובות לשאלות שלהן באינטרנט. יתרה מזו, נראה כי מתוך כל הנשים הצופות ביוטיוב, 81% מהן צופות בסרטי “How-To” ובסרטי “DIY” בכדי לקבל רעיונות, השראה ועזרה. למה? כי אין להן זמן ומפני שכידוע “תמונה שווה אלף מילים, אבל סרטון שווה מיליון” אז כשהיא רוצה ללמד את הילדים שלה לרכב על אופניים, או כשהיא רוצה להכין עוגה בחמש דקות – אתם תמצאו אותה ביוטיוב. אז אם תרצו לפגוש אמהות, יוטיוב זו הפלטפורמה.

פועלים לעולם טוב יותר. בלי תוויות.

כבר כתבנו לא מעט על נושא התוויות בפרסום. על נושא האפלייה והקריקטוריזציה של ציבורים שלמים. מסתבר שלא מדובר בבעיה מקומית בלבד אלא עולמית – כזו שמורגשת גם על ידי למשל ציבור ההיספאניים החיים בארה”ב. לכן בשבוע שעבר יזם מותג הכביסה טייד מהלך למחיקת הדעות הקדומות. הוכחה שביכולתם של מותגים לפעול ולשנות דעות.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *