הטרנדים השבועיים

clip_image001[17]אוהבים לצלם באינסטגרם את המנות שלכם במסעדות? מותג מזון יספק לכם את המתכון של המנות המצולמות מותג המזון CT Foods השיק קמפיין שמעודד משתמשים לצלם תמונות של מנות במסעדות, ועוזר להם לשחזר את המנה בבית. ב- CT Foods, רוצים ליצור ערך ללקוחות באמצעות לימוד ושיפור כישורי הבישול. משתמשים יכולים לשלוח תמונה של הארוחה ומישהו מהחברה כבר ידאג לשלוח להם את המתכון ואת רשימת המרכיבים. PSFK, 7 March

clip_image001[6]

דוריטוס משיקה קמפיין גלובלי, משנה את הלוגו והאריזות
דוריטוס משיקה קמפיין גלובלי תחת הקונספט ""For the Bold" בנוסף לעיצוב חדש לאריזות וללוגו, וזאת כדי לספק מראה עקבי למותג על פני 37 המדינות בהן הוא משווק. המהלך הושק בכנס הטכנולוגיה השנתי SXSW שהתקיים זה עתה, בו דוריטוס הרימה מופע אינטראקטיבי בתוך ונדינג משין. המופע נשלט על ידי האשטג בטוויטר איתו ניתן לקבוע בלייב איזה אפקטים יהיו על הבמה, איזה שירים ועוד. POPSOP, 7 March

clip_image001[11]

מעתיקה מטוויטר: פייסבוק שוקלת להשיק Hashtags
על פי דיווחים פייסבוק מתכננת להתחיל להטמיע שימוש ב- Hashtags. ה- Hashtags הופיעו לראשונה בטוויטר והם מונחים ייחודיים שנכתבים בליווי סימן הסולמית ("#"). הם נמצאים במעקב על ידי טוויטר ואפשר לראות אלו Hashtags טרנדיים בזמן נתון. לחיצה על hashtag מעלה סטאטוסים אחרים בעלי אותו התג. פייסבוק ללא ספק מעוניינת בערך הנוסף שהתגים מספקים למפרסמים. בטוויטר, מפרסמים יכולים לשלם על מנת לקדם את ה- hashtags שלהם לצד רשימת התגים המשותפים ביותר של טוויטר. Wired, 15 March

clip_image001[13]Tesco: משיקה שירות סטרימינג אונליין ומשתמשת בנתוני מועדון הנאמנות כדי לטרגט פרסומות לפני כחודש רשת הסופרמרקטים הבריטית Tesco השיקה את Clubcard TV – שירות סטרימינג אונליין חינמי למחזיקי כרטיס מועדון. כעת Tesco מתחילה להשתמש בנתונים האישיים של חברי המועדון כדי להגיש  להם פרסומות מותאמות אישית. כך לדוגמא, צרכנים שקנו דגני בוקר בתקופה האחרונה יראו פרסומות לקלוגס, ואלו שרכשו יוגורט יצפו בפרסומות לדנונה.  השירות יציע ל- 16 מיליון חברי המועדון סרטים ותוכניות טלוויזיה בסטרימינג ללא תשלום. על מנת לאפשר את השירות החינמי Tesco משתמשת בנתונים על הרגלי הקנייה והצריכה של הלקוחות כדי לטרגט פרסומות מתאימות בשידורי סטרימינג. Marketing Week, 6 March

clip_image001[15]

כיצד כלי האנליטיקס החדש של פינטרסט ישפיע על אסטרטגית התוכן של מותגים? Pinterest מבססת את מעמדה כערוץ חשוב למשווקים דיגיטליים וחושפת כלי אנליטיקס חדש וחינמי. הכלי מאפשר לעסקים לעקוב אחר מי משתף תוכן מאתר האינטרנט שלהם, סוג התוכן הפופולארי ביותר ועוד. איך הכלי החדש יכול לשמש מנהלי מדיה חברתית? כיצד המהלך הולך להשפיע על אסטרטגיות תוכן של מותג? שלושה מומחי מדיה חברתית חולקים את מחשבותיהם Econsultancy, 13 March

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *