הטרנדים השבועיים

clip_image001

Brand Management

מדוע פרוקטר אנד גמבל שינתה את ארכיטקטורת המותג שלה?
במהלך 18 החודשים האחרונים עברה P&G שינוי מארכיטקטורת House of Brands לארכיטקטורת Brand Endorsement בו הלוגו של החברה מופיע מעכשיו על כל מוצר. באופן רשמי הוצהר כי המהלך נועד להגביר את הפתיחות מול ​​הצרכנים. בפועל, המעבר לארכיטקטורת endorsement הוא תגובה לשני שינויים משמעותיים באקלים הכלכלי הנוכחי
Marketing Week, 26 July

5 דרכים לבניית מותגים בעולם פוסט-דיגיטלי
הגיע הזמן להחליף את מודל ה"משפך" השיווקי המסורתי. הצרכנים עוברים עכשיו תהליך דינמי, א-ליניארי של קבלת החלטות. מה שיש לצרכנים אחרים לומר על המותג הופך לאינפוט החשוב ביותר בתהליך הבחירה. יותר משני שלישים מהצרכנים בעולם, צעירים ומבוגרים כאחד, מחפשים ביקורות באינטרנט או המלצות של אחרים וכולנו כבר פסלנו מוצר או שירות בעקבות חוות דעת שלילית אחת
Fast Company, 26 July

טויוטה מתחברת לדור המילניום בפסטיבל המוזיקה Lollapalooza
טויוטה מציעה מערך שלם של פעילויות ייחודיות בפסטיבל המוזיקה Lollapalooza בשיקגו, בניסיון נוסף של שוק הרכב לפתות את בני דור המילניום. בנוסף לתצוגה הרגילה של דגמים חדשים, טויוטה הקימה בין היתר "מגרש משחקים" הכולל את משחק "Whac-A-Hipster" בו יהיה אפשר להכות על ראשן של בובות בדמות היפסטרים ולזכות בפרסים
Forbes, 1 August

Understanding Consumers

הפנים השונות של ה- Shopper Mom
מחקר שנערך לאחרונה  קובע כי הפרופיל של האמא האוסטרלית שעורכת את הקניות למשק הבית – פרופיל אהוב על סוכנויות ה- Shopper marketing ומותגי הצריכה הבלתי מתכלים – הוא הכללה מיושנת. קבוצה זו מורכבת מתת-קבוצות דמוגרפיות בעלות השפעות, מניעים והרגלי קנייה שונים
B&T, 31 July

מחקר: גברים מגיבים באופן שלילי לתיאורים של "גבריות אידיאלית" בפרסומת
על פי מחקר מאוניברסיטת אילינוי, תגובתם של גברים למודלים של גבריות אידיאלית בפרסומות היא שלילית בדרך כלל – ממצא בעל השלכות עבור מפרסמים ומשווקים שמנסים להגיע לקהל הגברי
Phys.Org, 1 August

איכות השינה – אחד הפרמטרים החשובים בבתי מלון

מגזין Consumer Reports שאל יותר מ -22,000 קוראים על החוויות שלהם ב- 44 רשתות שונות של מלונות. "נקודת מפתח לגבי המלון היא איכות שנת הלילה" כך אמר טוד מרקס, עורך בכיר במגזין. "מיטה לא נוחה היא אחד הדברים שתמיד בולטים בתלונות צרכנים"
New York Times, 23 July

Shopper Marketing

אנשים נותנים אמון בסופרמרקט שלהם יותר מאשר מבפייסבוק ובגוגל
על פי סקר של חברת  Placecast  לקוחות מרגישים יותר בטוח לתת לסופרמרקטים את המידע האישי שלהם מאשר לפייסבוק, אמזון, גוגל או ספקי הסלולר שלהם. על פי הסקר, 81% מהצרכנים הרגישו בנוח שהסופרמרקט ישתמש במידע על רכישות העבר שלהם כדי להציע להם קופונים המותאמים לצרכי הקניות שלהם
Mashable, 20 July

חדשנות קמעונאית לקראת המשחקים האולימפיים
ענקית הספורט נייקי השיקה פעילות מותגית בבית הכולבו סלפרידג’ס בבריטניה, המאפשרת לקונים להתחרות אחד מול השני במשחקים וירטואליים. המתחם שהוקם, שנקרא "בית החדשנות" מציע אתגרים, תערוכות, והזדמנויות שונות למבקרים לערבב בין עולמות הפיזיקל והדיגיטל
InsideRetail, 1 August

מותגים סיניים מגיעים לרחובות האופנה המובילים בבריטניה
"תוצרת סין" הוא ביטוי שאנו רגילים למצוא על תוויות הבגדים ונוטים לקשרו  לסחורה זולה. כעת, קמעונאים סינים שאפתניים מנסים להפוך את מותגיהם לחלק מארון הבגדים הבריטי. ענקית האופנה הסינית Bosideng פתחה את החנות הראשונה שלה בלונדון השבוע כדי לנצל את שפע המבקרים לכבוד האולימפיאדה, ומותג האופנה הסיני Eve מתכנן השקה בלונדון בשנה הבאה ומתעתד להיות ה"אלכסנדר מקווין הסיני".
The Guardian, 27 July

Media Mix Optimization

כיצד להצליח ב-YouTube
שיווק ביוטיוב הוא תחום די חדש והמשווקים מתאמצים להפוך את התוכן שלהם לוויראלי. האם יש להם סיכוי? לא סביר, אלא אם כן מישהו יכול להפיק תוכנית שמשלבת חתולים, תינוקות ואת אנג’לינה ג’ולי. אבל,  כ-6 חודשים משהשקת ערוצי התוכן והמקור של YouTube, מסתמנות כמה מגמו

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *