הטרנדים החמים של השבוע

 

וידאו ממותג עולה ליוטיוב כל 18.5 דקות

בעולם החדש אנחנו צריכים להתמודד עם שינויים בהרגלי הצפייה של הדורות הצעירים. הסיבה: התחזקותן של תופעות כגון Chord Cutting (התנתקות מספקי וידאו לטובת שירותי Streaming) אבל גם התחזקות תופעת הsecond screening ובכלל המעבר לצפייה בטאבלטים וטלפונים סלולאריים. אצל כל קבוצת גיל הרגלי הצפייה החדשים האלו משרתים מטרה אחרת. אם בקרב הילדים צפייה בתכנים בטאבלט מאפשרת קירבה גדולה יותר לדמויות ולתוכן, עבור המתבגרים, צפייה שלא בטלוויזיה מהווה מנגנון עוקף הורים (שייתכן שלא יסכימו עם התוכן הנצפה או משך הצפייה). כך או כך, מותגים נדרשים לפעול ביתר שאת במרחב הדיגיטאלי ולפגוש את הצרכנים עם תכנים בפלטפורמות החדשות בין אם מדובר ביוטיוב או באפליקציה ייעודית. אז מה אתם עושים בעניין? לאינפוגראפיקה ולקריאה נוספת הקליקו כאן וכאן.

 

אפילו אשטון קוצ’ר התרגש

הפרסומת החדשה של סופרפארם – “הפנים החדשות של מוק” עבור סכין הגילוח החדש של life באמצעותצברה תוך פחות משבוע למעלה מ-3.5 מיליון צפיות ואלפי שיתופים. , לא נשארה כמעט נקודה על הגלובוס שבה הפרסומת לא רשמה סיבוב נצחון – כולל אבו דאבי והודו. כולל חשיפה באתרי הפרסום הנחשבים בעולם כדוגמת: Adweek, Fast Company, Creativity Online, AdForum, הדיילי מייל ומעל כולם אתר באזפיד שנחשב על פי רבים למנוע הטרנדים הויראלים המוביל בעולם ולאתר שקובע מה חם כרגע. מחמאה נוספת הגיעה מכיוון כוכב העל, השחקן אשטון קוצ’ר שהעלה פוסט על הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו ועזר גם הוא להניע את הויראליות סביבה. לדברי יוסי לובטון: “רצינו לבוא ממקום אחר וזו פעם ראשונה שמישהו מאתגר את ג’ילט. בפרסום של העולם החדש יש מעטפת שלמה, במקביל לפרסום המסורתי כדוגמת הטלוויזיה, ויחד זה מביא לתוצאות פנומנליות. זה מטורף, זה גדול וזה מול אחד המותגים הגדולים בעולם”. לובטון מסכם ואומר: “בעיניי זו והכחה נוספת לכך שתוכן הופך לחשוב ביותר בפרסום, אין לזה נוסחה מדויקת אבל תוכן טוב יכול להגיע רחוק יותר מכל פרסומת טובה”.

מאיפה הצרכנים יישמעו על המוצרים שלכם?

מחקר חדש של חברת נילסן מנסה להתחקות אחר הערוצים בהם נחשפים צרכנים לראשונה למידע אודות מוצרים חדשים. מהמחקר עולה כי השפעת הטלוויזיה ושל מדיה ממומנת באופן כללי נמצאות בירידה, וההיתלות במקורות הנחשבים ל-Earned Media כגון חוות דעת של חברים, חוות דעת מומחים ועוד נמצאים בעלייה. יחד עם זאת עוד מוקדם להספיד את יעילות הטלוויזיה בחשיפת צרכנים למוצרים חדשים. מה שכן, יש להעדיף לשלב אותה עם דיגיטל שכן שילוב זה עשוי להוביל לזכירות מותג גדולה ב-33% ועלייה בזכירות המסר של 45% (לעומת פרסום  בטלוויזיה בלבד). לאינפוגראפיקה ליחצו כאן.

מתלכלכים כמעט כבר 20 שנה

מותג נוזל הכביסה פרסיל אימץ כבר לפני שנים (2008) את המנטרה כי “Dirt is Good”. מנטרה שהושקה עם סרט על רובוט  ושפה פרסומית שהתפתחה לאורך השנים. בניגוד למה שהיה נהוג בקטגוריה עד אז, המותג לימד אותנו לא לפחד מלכלוך ואימץ נקודת מבט לא שיגרתית הדוגלת בכך שילדים בריאים ומתפתחים הם כאלה שיוצאים החוצה, מתפסים על עצים, רצים בבוץ, מסתקרנים, מעיזים, ואף רוקדים כפי שנראה בסרט האחרון של המותג המקדם טכנולוגיה חדשה של שטיפה. הסרט מקסים ומה שיותר מדהים הוא אורך הרוח שיש לאמירה מותגית הלוקחת בעלות על השקפת עולם מסוימת.

הקרב הבא של Amazon נקרא Jet.com

מדובר באתר E-commerce חדש שהושק לפני מספר חודשים ומבטיח לצרכן את מחיר הרכישה הכי נמוך אונליין, כשהמתחרה הגדול שסומן היא חברת Amazon. אז איך זה עובד? משלמים דמי חבר שנתיים חד פעמיים (זה מקור הרווח של החברה) ומתחילים להזמין. ככל שתזמינו כך תצברו אחוז הנחה גדול יותר והלקוח יכול לרכוש יותר מוצרים מבאמזון במחיר זול יותר.  אין ספק שמדובר בסיפור ששווה מעקב אז הקליקו כאן לכתבה המלאה’ לסרט הסבר (המעט ארוך) ולאינפוגראפיקה המסבירה את מהות השירות בקצרה.

זקוקים נואשות להפסקה

בוגוטה היא אחת הערים הסוערות ביותר בחצי היבשת האמריקאית. אז איך בכל זאת מרגיעים את הבוגוטים העצבניים ומאפשרים להם לקחת פסק זמן? התשובה היא בילבורד ראשון מסוגו בעולם המעניק מאסג’ים. לצפיה בקייס ליחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *