בעקבות המילאניאלס הריטייל עובר למובייל

clip_image001

דור המילניאלס לא רוצים כרטיס אשראי

על פי מחקר חדש של חברת Bankrate ל-63% מבני דור המילניאלס אין כלל כרטיס אשראי, אין זה אומר אבל שהם נוטשים את תשלומי הקרדיט. הם מהווים 33% מכלל הרוכשים באמצעות PayPal בשנת 2015, עלייה חדה מלפני שנתיים כאשר הם היוו 28% מכלל רוכשים ב-PayPal. האם זה אומר שאנחנו מוכנים לרכישות באמצעות ארנק דיגיטאלי? לכתבה המלאה.

clip_image002

TopShop אופנה בניחוח אישי

לכבוד שבוע האופנה יצרה הרשת TopShop קמפיין ייחודי ואינטראקטיבי בפינטרסט. הם יצרו כלי שסורק את הבורדים של המשתמש בפלטפורמה כדי לאבחן מ-DNA הצבעים הייחודי שלו. על בסיס האבחנה הזו, רשת האופנה מרכיבה ומציעה מבחר פריטים מהרשת התואמים את DNA הצבעים הייחודי של המשתמש. חוויה מעניינת ופרסונאלית להפליא! לאתר הקמפיין. לסרטון הקייס.

clip_image003

רשתות מתגמלות סגנון חיים בריא

עידוד סגנון חיים בריא אינו דבר חדש אך נראה כי בזמן האחרון יותר ויותר חברות קופצות על הטרנד הזה. ביניהן היא חברת Wallgreens אשר באמצעות מנטר הפעילות שלה מציעה ללקוחותיה הבריאים והפעלתנים שלל הנחות והטבות על מוצרי בריאות ברשת. דוגמה נוספת לאותו טרנד מגיעה דווקא מכיוון חברות הביטוח. חברת ManuLife מהונג קונג השיקה לפני כחודש תוכנית שנקראת ManuLifeMove הנשענת אף היא על מנטר פעילות והמקנה ללקוחותיה הנחות בפרמיוה בהסתמל על פעילות המבוטח.

clip_image004

עושים קניות רק במובייל

MikMak היא פלטפורמת הוידאו הראשונה החייה כל כולה במובייל. הפלטפורמה שנוצרה כדי למצוא חן בעיקר בעיני המילניאלס מציעה Minimercials – פרסומות קצרות בהן ניתן לרכוש את המוצרים שמופיעים היישר מהוידאו. כל המוצרים מתומחרים עד 100 דולר וחברות כמו GE ו-American Express כבר אימצו את הפלטפורמה. האפליקציה הפכה ל-Best New App בספריית ה-iTunes תוך רק 48 שעות. שווה מעקב.

clip_image005

מגרש משחקים חדש למילניאלס

חנות הדגל של Macy’s בניו יורק מתהדרת במרתף חדש שמוקדש כולו לבני דור ה-Y. הקונספט החדש הנקרא OneBelow נוצר בכדי ללכוד את בני דור ה-Y הנוטשים את הרשת באופן גובר. לשם כך רצפת המכירה אורגנה מחדש סביב נושאים (ולא קטגוריות מוצריות) כמו למשל ה-Home Coming. בנוסף שולבו בקונספט שלל גימיקים ואבזרי טכנולוגיה. כך מוקדש קיר שלם ל-Selfies Wall של המבקרים בחנות, בעוד שבאיזור ה-Levis מוצע לצרכנים לרקום אמירות אישיות על הג’ינס שלהם באמצעות מכונת לייזר. איזור נוסף מציע לצרכנים אפשרות להדפיס תכשיטים בטכנולוגיית 3D. יש כמובן גם פינת tech לבנים עם שלל מוצרי Wearables ולבנות Brow Bar וגם Hair-Dry Bar. והכל מתובלן בתפאורה צבעונית ומוזיקה טרנדית המדמה אווירת מועדון. מגמה המעידה בבירור על ניסיון ללכוד את ציבור המילנאילס החמקמק. לכתבה המלאה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *