אוכל, נשים ודיגיטל

קמפיין אחד משכנע מאוד

למשפחות יש מגוון סיבות וחסמים לקניית מזון אורגני. לחלק מהמשפחות זו הוצאה יקרה ואחרות, פשוט לא משוכנעות שקיים יתרון שמצדיק צריכת מוצרים אורגניים. לכן, כשרשת הסופרמרקטים השוודית Coop המשווקת ליין רחב של מוצרים אורגניים ביקשה להעביר צרכנים לצריכת מוצרים אורגניים (יותר יקרים), היא יזמה ניסוי פשוט שצולם ודווח עליו באמצעי התקשורת בזמן אמת. הקונספט: הם לקחו משפחה אחת והאכילו אותה במשך שבועיים במזון אורגני בלבד שעשה להם ניקוי רעלים ושיכנע רבים לא להביט לאחור. להלן סרט הקייס וכאן הדוח המלא של הפעילות.

הסופרמרקט עתידני

אחד הביתנים בתערוכה הבינלאומית אקספו במילאנו הוא סופרמרקט העתיד, אשר נפתח בשיתוף פעולה בין MIT לבין רשת סופרמרקטים איטלקית. החזון שלהם מדבר על שקיפות טוטאלית: מתן מידע על מקור המוצרים, דרך הייצור שלהם, רכיבים ואפילו טביעת רגל אקולוגית. לאורך חצי השנה שבה התערוכה תתקיים, הביתן יעבור שינויים בהתאם לדאטה שיצברו על מסלולי הרכישה של הקונים בו. לפרטים נוספים ולסרט וידאו הקליקו כאן.

מחקר דיגיטלי

דוח של חברת אדובי בשיתוף חברת הייעוץ Econsultancy פורט בפנינו מחקר של 6000 חברות שבדק איך והאם כל הבאזוורדס שאנחנו מכירים השתרשו בעולם השיווק. טעימה מהממצאים:

78% מחברות מנסות לייצר בידול באמצעות חווית קנייה, כחמישית רואים ב”דיגיטל” זרוע נפרדת בארגון ו-30% ראו בפרסונליזציה חשיבות עליונה באסטרטגיה הדיגיטלית שלהם השנה. למחקר המלא הקליקו כאן.

Meerkat Vs Periscope – Ready, Set, Fight

הקרב על הלייב-סטרימינג: מצד אחד אפליקציה ישראלית קטנה ופורצת דרך, מצד שני טוויטר, מי ינצח?

פוסט פלטפורמות חדש בבלוג

המותג הנשי שמדבר על הכל. אבל ה-כ-ל!

למי שלא מכיר את Hello Flo מדובר בשירות מינוים לבנות ולנשים המספק להן את כל מוצרי ההגיינה הנשית להן הן זקוקות (Tampax ו-Always של P&G). זהו המותג שהביא לבנות העשרה את הערכה למתחילות עם הסרט Camp Gyno, First Moon Party ועכשיו The Period Fairy. החלק הפחות מתוקשר של השירות הוא הטיפול בקהל הנשים לאחר לידה. תוכלו לראות זאת במחזמר הבא. אין ספק שהם פיצחו את נוסחת התוכן לקהל שלהם!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *